Stanisława Ryster w reklamie 4Life Direct czyta pytania jak w „Wielkiej grze” (wideo)

W nowej kampanii reklamowej firmy ubezpieczeniowej 4Life Direct występuje Stanisława Ryster, była prowadząca teleturniej „Wielka gra”. Akcja obejmuje emisję spotów telewizyjnych i potrwa do końca stycznia 2016 roku, ale firma nie wyklucza jej przedłużenia.

Łukasz Brzezicki
Łukasz Brzezicki
Udostępnij artykuł:
Stanisława Ryster w reklamie 4Life Direct czyta pytania jak w „Wielkiej grze” (wideo)

W dwóch półtoraminutowych spotach reklamowych Stanisława Ryster występuje jako prowadząca teleturniej telewizyjny. Spikerka odczytuje pytania, które dotyczą Bezterminowego Ubezpieczenia na Życie 4Life Direct. Ponadto Ryster zapewnia, że sama skorzystała z oferty firmy oraz prezentuje zalety oferowanego produktu ubezpieczeniowego.

Akcja promocyjna nawiązuje do prowadzonego przez Ryster w latach 1975-2006 teleturnieju „Wielka Gra”, w którym uczestnicy odpowiadali na pytania z określonej dziedziny, zadawane przez prezenterkę oraz ekspertów.

Stanisława Ryster jest pierwszą znaną osobą, która wystąpiła w kampanii reklamowej 4Life Direct - do tej pory firma wykorzystywała spoty z udziałem statystów. - Pani Stanisława Ryster okazała się idealną osobą do współpracy z naszą firmą ze względu na zaufanie i ogromny szacunek jakim darzą ją nasi klienci oraz sympatię, którą zdobyła wśród widzów prowadząc teleturniej „Wielka Gra”. W kontekście ubezpieczeń na życie oferowanych za pośrednictwem 4Life Direct są to wartości niezwykle istotne, ponieważ dotyczą ważnej kwestii zabezpieczania przyszłości swoich bliskich - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Paula Ogrodowicz, kierownik ds. marketingu w 4Life Direct Polska.

Kampania obejmuje główne stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVN i Polsat) oraz kanały tematyczne. Akcja reklamowa z udziałem Stanisławy Ryster jest zaplanowana do końca stycznia 2016 roku, ale możliwe, że współpraca z dziennikarką zostanie przedłużona. Spot został wyprodukowany samodzielnie przez 4Life Direct Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol