Starcom broni obsługi mediowej USP Zdrowie

Firma farmaceutyczna USP Zdrowie rozpoczyna przetarg na planowanie oraz zakup mediów od 2016 roku. Zaproszenie do przetargu przyjęły domy mediowe: Starcom (broniący tego zlecenia), PHD Media Direction, Initiative oraz Primus MEC.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom broni obsługi mediowej USP Zdrowie

Starcom pracuje dla USP Zdrowie nieprzerwanie od 2004 roku. Ostatnio skutecznie obronił obsługę tego reklamodawcy latem 2013 roku (więcej o tym).

O wyborze domów mediowych zaproszonych do obecnego przetargu zadecydowały kryteria takie jak siła negocjacyjna, umiejętności strategiczne, poziom obsługi klienta, doświadczenie w obsłudze szerokiego i zróżnicowanego portfolio oraz brak bezpośredniej konkurencji USP Zdrowie wśród obsługiwanych klientów.

Oferty domów startujących w przetargu agencji będą oceniane według czterech kluczowych kryteriów. Najważniejszym z nich będzie poziom zaproponowanej strategii mediowej dla wybranych marek, oferta cenowa, warunki współpracy oraz doświadczenie zespołu proponowanego do obsługi klienta.

USP Zdrowie po analizie propozycji do kolejnego etapu rozmów zaprosi dwa domy mediowe. Decyzja o wyborze domu mediowego zostanie podjęta do końca lipca br.

USP Zdrowie należy do grona największych reklamodawców w mediach poza internetowych. W lutym br. firma ta wydała na wsparcie swoich marek blisko 25 mln zł (według Kantar Media - zobacz szczegóły).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]