SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Starcom obronił budżet mediowy Warty

Dom mediowy Starcom (Publicis Groupe) wygrał przetarg na obsługę mediową firmy ubezpieczeniowej Warta. Oznacza to kontynuację trwającej od 15 lat współpracy agencji z ubezpieczycielem.

Współpraca pomiędzy firmami będzie kontynuowana na tych samych zasadach, co uprzednio i będzie obejmować szeroko zasięgowe media off-linowe i video online.

- Wieloletnia współpraca z klientem pozwala doskonale poznać przepis na sukces danej marki, a budowane z czasem wzajemne zaufanie, świetnie wpływa na komfort pracy. Bardzo cieszy nas wygrana w przetargu. To ogromny sukces dla całego zespołu. Fakt, że już kolejny raz od 15 lat klient decyduje się przedłużać z nami współpracę napawa nas dumą i dodaje jeszcze większej motywacji do działania - komentuje Magda Kolenkiewicz, general manager Starcom.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu, nie podają też na jak długo zawarły umowę.

Niemal w tym samym czasie Warta wybrała do współpracy w zakresie obsługi public relations agencję Clue PR.

Dołącz do dyskusji: Starcom obronił budżet mediowy Warty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl