WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Starcom przed MEC i Mediacomem domów mediowych, a GroupM przed Publicis Media (raport RECMA z Polski)

Starcom i Initiative obsłużą budżet mediowy Tauronu szacowany na 8 mln zł

2017-07-17 A A A KOMENTARZE: 1 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Domy mediowe Starcom (Publicis Media) i Initiative Media Warszawa będą przez najbliższy rok planować i kupować media do kampanii spółki Tauron Sprzedaż, należącej do Grupy Tauron. Jej roczny budżet mediowy wynosi 8 mln zł netto, czyli 9,84 mln zł brutto.

Starcom i Initiative obsłużą budżet mediowy Tauronu szacowany na 8 mln zł

W trwającym od marca przetargu na obsługę mediową Tauron Sprzedaż, Starcom i Initiative Media Warszawa pokonały trzech konkurentów: Codemedia, Media Group i Mediacom. Tym samym Starcom częściowo obronił obsługę tego klienta, bo wcześniej to właśnie ta agencja mediowa zajmowała się jego obsługą.

Starcom i Initiative Media Warszawa będą odpowiedzialne za kompleksową obsługę w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach, takich jak telewizja, radio i praca oraz realizacji kampanii reklamowych.

Umowa z agencjami zostanie zawarta na okres 12 miesięcy, z możliwością przedłużenia o kolejne sześć. Roczny budżet mediowy spółka oszacowała na 8 mln zł netto, czyli 9,84 mln zł brutto.

Na początku maja br. Tauron rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę kreatywną. Przez najbliższy rok firma będzie współpracować w tym zakresie z agencjami S4, Czart, Fabryka Idei i Hand Made.

 

Autor: bg

Wiecej informacji: Starcom, Initiative, Tauron

Komentarze (1) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia