Starcom i Initiative obsłużą budżet mediowy Tauronu szacowany na 8 mln zł

Domy mediowe Starcom (Publicis Media) i Initiative Media Warszawa będą przez najbliższy rok planować i kupować media do kampanii spółki Tauron Sprzedaż, należącej do Grupy Tauron. Jej roczny budżet mediowy wynosi 8 mln zł netto, czyli 9,84 mln zł brutto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W trwającym od marca przetargu na obsługę mediową Tauron Sprzedaż, Starcom i Initiative Media Warszawa pokonały trzech konkurentów: Codemedia, Media Group i Mediacom. Tym samym Starcom częściowo obronił obsługę tego klienta, bo wcześniej to właśnie ta agencja mediowa zajmowała się jego obsługą.

Starcom i Initiative Media Warszawa będą odpowiedzialne za kompleksową obsługę w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach, takich jak telewizja, radio i praca oraz realizacji kampanii reklamowych.

Umowa z agencjami zostanie zawarta na okres 12 miesięcy, z możliwością przedłużenia o kolejne sześć. Roczny budżet mediowy spółka oszacowała na 8 mln zł netto, czyli 9,84 mln zł brutto.

Na początku maja br. Tauron rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę kreatywną. Przez najbliższy rok firma będzie współpracować w tym zakresie z agencjami S4, Czart, Fabryka Idei i Hand Made.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami