SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Starcom obronił obsługę mediową BZ WBK

Bank Zachodni WBK rozstrzygnął przetarg na obsługę w zakresie strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów. Wygrał go dom mediowy Starcom (należący do Starcom MediaVest Group), który już poprzednio pracował w tym zakresie dla banku.

Do przetargu oprócz Starcomu zostały zaproszone domy mediowe reprezentujące największe grupy negocjacyjne (ich nazw nie podano). O wyborze zwycięskiego domu zadecydowały przede wszystkim duży poziom zrozumienia biznesu oraz konkurencyjne koszty zakupu mediów.

Starcom pracuje dla Banku Zachodniego WBK od 2011 r. Oprócz planowania i zakupu mediów, zajmuje się między innymi reklamą display, VOD, performance marketingiem, działaniami branded content oraz paid social. Wartość budżetu, którego dotyczył przetarg, nie została ujawniona.

BZ WBK w bieżącej kampanii promuje Konto Godne Polecenia. W reklamach występuje piosenkarz Mrozu (zobacz szczegóły).

Dołącz do dyskusji: Starcom obronił obsługę mediową BZ WBK

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl