SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Starcom przejmuje od Optimum Media OMD obsługę Grupy Lotos

Starcom wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Grupy Lotos. Poprzednio zajmował się tym Optimum Media OMD.

W przetargu na obsługę budżetu mediowego Grupy Lotos oprócz Starcomu brały udział dwa domy mediowe. Kilkuetapowa procedura była audytowana.

– Zadaniem wszystkich uczestników przetargu było przedstawienie strategii mediowej dla marki Lotos w trzech wymiarach: korporacyjnym, olejowym i paliwowym – opisuje Anna Goliszewska, kierująca w koncernie biurem zarządzania marką. – Oferta Starcomu została najlepiej oceniona zarówno pod względem zaprezentowanej strategii jak i kosztów zakupu mediów – dodaje.

Starcom będzie zajmował się na potrzeby Grupy Lotos – w tym spółek Lotos Paliwa i Lotos Oil – planowaniem i zakupem wszystkich mediów.

Dołącz do dyskusji: Starcom przejmuje od Optimum Media OMD obsługę Grupy Lotos

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
niezłe jaja - szykują się mega zwolnienia w OMD ;)
0 0
odpowiedź
User
obserwator
No ładny budżecik przeleciał im koło nosa! Kuba będzie...zły ;)
0 0
odpowiedź