SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Stacje Statoil zmieniają się w Circle K, Circle K Extra Club zamiast Statoil Extra

Rusza rebranding stacji paliwowych Statoil na Circle K. Pilotażowo zmieniono oznaczenia na stacji w Opolu, a 11 maja proces zostanie oficjalnie rozpoczęty w Warszawie. W ramach rebrandingu program lojalnościowy Statoil Extra zmieni nazwę na Circle K Extra Club.

Article

Jak już informowaliśmy, decyzję o rebrandingu stacji Statoil na Circle K podjął koncern Alimentation Couche-Tard, właściciel sieci Circle K, który pięć lat temu przejął sieć Statoil. Firma Statoil Fuel & Retail Polska już rok temu zmieniła nazwę na Circle K Polska.

- Nowa, globalna marka Circle K widoczna jest już w Norwegii, Szwecji i w Danii. W tych krajach proces zmiany marki został już prawie zakończony. Teraz przyszła kolej na Polskę oraz kraje bałtyckie (Litwę, Łotwę i Estonię) - opisuje Mirosław Caputa, dyrektor ds. komunikacji i marketingu w Circle K Polska.

Pilotażowo zmieniono już oznaczenia ze Statoil na Circle K na stacji przy ul. Sosnkowskiego 18 w Opolu: wymieniono znaki na elewacji sklepu, wiacie, myjni oraz na znakach cenowych. Natomiast 11 maja rebranding rozpocznie się oficjalnie - na stacji przy warszawskiej siedzibie firmy. W całym kraju potrwa około roku, obejmie ponad 350 stacji paliwowych należących do Circle K Polska.

Firma podkreśla, że zmiany obejmują tylko oznaczenia, a nie dotyczą oferty paliw na stacjach ani asortymentu sklepowego.

Kampania reklamowa wspierająca rebranding będzie realizowana pod hasłem „Nowa nazwa. Ci sami ludzie”. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają agencja reklamowa SMFB (globalnie obsługująca markę Circle K) oraz dom mediowy SMG Polska

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Stacje Statoil zmieniają się w Circle K, Circle K Extra Club zamiast Statoil Extra

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dfsa
To czerwone "K" kojarzy mi się z batonikiem kitkat. Poza tym rebranding na polskie warunki beznadziejny i bezsensowny. W dodatku czerwony kolor jak u konkurencji.
33 1
odpowiedź
User
pavv
Nie ma to jak zmieniać nazwę którą ludzie doskonale znają na jakąś o której pojęcia nie mają.
29 2
odpowiedź
User
Lojza
Chyba nikt nie ma wątpliwości, że te stacje będą odtąd znane jako „Cyrkiel”...
21 0
odpowiedź
User
ała
Logo coś jak brzydszy Kaufland.

Głupia, brzydka nazwa, którą będą przerabiać na cyrkiel lub cyrk-lek.

I mierne hasło rebrandingowe. „Nowa nazwa. Ci sami ludzie”. Ja nie lubię korpo-obsługi stacji benzynowej. Zadają z szablonu obowiązkowego głupie pytania o bezwartościowe programy lojalnościowe i chcą mi wcisnąć produkty w irracjonalnych cenach. To nie są ludzie pełniący funkcję ludzi, tylko odczłowieczone żywe korpo-recytatory.
Hasło powinno brzmieć: "Nowa nazwa - tańsze paliwo". Lub "nowa nazwa - lepsze paliwo". Ale tego akurat cyrk-lek nie chce mi obiecać.
22 2
odpowiedź
User
Maxi
Kiedyś koncern Universal chciał zmienić w Polsce nazwę stacji SCI FI na SYFY. Nazwa w j. polskim ma jednoznaczne skojarzenie, dlatego wycofano się z tego pomysłu. A nowa nazwa Circle brzmi co najmniej dziwacznie, choć to może kwestia przyzwyczajenia się.
12 0
odpowiedź
User
Piotr
Szkoda, że ceny zostały Statoilowe... a nawet chyba wyższe. W
Polsce brak tanich sieci, takich jak ś.p. Neste czy Bliska. Ja jeżdżę na stacje tankować a nie robić zakupy. Nie potrzebna mi wartość dodana w postaci kawy, hot-doga czy świeżego pieczywa, nie chcę zbierać punktów podając dane osobowe, którymi te firmy potem handlują, chcę po prostu jak najtaniej napełnić bak.
Jest trochę stacji supermarketowych ale jak na złość przy "moim" Auchan panoszy się właśnie coraz droższe Circle K (Statoil).
8 0
odpowiedź
User
michal
Szkoda, zmiana podobnie nietrafiona przemiana ery w t-mobile. Nie dość, że nazwa trudniejsza do wymówienia to i kolorystyka nieprzyjemna dla oczu.
8 1
odpowiedź
User
Ja
Najlepiej niech zniknie na zawsze.
2 0
odpowiedź
User
kicz
Kolory nawiązują do polskiego Orlenu ale tylko głupi da się nabrać na te sztuczki marketingowe
4 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing