SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Statuetki nagrody Media Trendy 2006 rozdane

16 marca 2006 odbyła się uroczysta Gala Konkursu Innowacji w Mass Mediach i Planowaniu Medów Media Trendy.

Najbardziej kreatywne mediaplany i niestandardowe pomysły marketingowe realizowane przez media otrzymały statuetki i wyróżnienia. Gala, odbywająca się w Centrum Olimpijskim PKOl w Warszawie miała oprawę sportową – imprezę prowadzili Dariusz Szpakowski i Włodzimierz Szaranowicz, Grand Prix wręczył Robert Korzeniowski.
 
A kto okazał się championem wśród mediów i domów mediowych?
 
Wyniki Konkursu
 
KONKURS INNOWACJI W PLANOWANIU MEDIÓW
 
Innowacyjne Wykorzystanie Mixu Mediów
NAGRODA: Optimum Media OMD za kampanię BLUE CITY – UMTS Launch
WYRÓŻNIENIE: Universal McCann za kampanię GENERAL MOTORS BIG BANG
 
Innowacyjne Wykorzystanie Telewizji
NAGRODA: Optimum Media OMD za kampanię BANK W TELEWIZJI
WYRÓŻNIENIE: Starcom za kampanię ORLEN NAJMOCNIEJSI
WYRÓŻNIENIE: MindShare Polska za kampanię KIMBERLY CLARK – VELVET BALSAM „NA WSPÓLNEJ”
 
Innowacyjne Wykorzystanie Radia
NAGRODA: MediaCom Warszawa za kampanię EL MUNDO ES UN PENUELO czyli przewodnik Seata po Hiszpanii
WYRÓŻNIENIE: Optimum Media OMD za kampanię MERCI
 
Innowacyjne Wykorzystanie Kina
NAGRODA: Mediaedge:CIA za kampanię H & M - & DENIM
 
Innowacyjne Wykorzystanie Prasy
NAGRODA: Optimum Media OMD za kampanię SONY APARAT T7
WYRÓŻNIENIE: ZenithOptimedia za kampanię TOYOTA AYGO
WYRÓŻNIENIE: Mediaedge:cia za kampanię TVN SUPERKINO
 
Innowacyjne Wykorzystanie Reklamy Zewnętrznej
NAGRODA: Starcom za kampanię JACOBS FILIŻANKI
WYRÓŻNIENIE: Mediaedge:CIA za kampanię SONY ERICSSON W800i
WYRÓŻNIENIE: Macroscope OMD za kampanię EASY JET KAMPANIA NA LOTNISKACH
 
Innowacyjne Wykorzystanie Internetu
NAGRODA: Starcom za kampanię FANTA BAMBOOCHA
WYRÓŻNIENIE: Starcom za kampanię GRIPEX – KICHAJĄCY PORTAL
WYRÓŻNIENIE: Starcom za kampanię PIWO MILLER
 
Innowacyjne Dotarcie do Specyficznej Grupy Docelowej
NAGRODA: MindShare za kampanię NIKE – RUN WARSAW
WYRÓŻNIENIE: Vizeum Polska za kampanię INTERNETOWY KONKURS BLOGOWY – WAKACYJNY STAŻ OTE „Skarbiec – Emerytura”
WYRÓŻNIENIE: Initiative Media Warszawa za kampanię KNORR MEAL SOLUTION
 
Innowacyjny Plan Mediów z Wykorzystaniem Sponsoringu, Akcji Specjalnych
NAGRODA: Starcom za kampanię ORLEN – AUTOSTOPOWICZE
WYRÓŻNIENIE: ZenithOptimedia za kampanięTOYOTA AKCJA ZIMA
WYRÓŻNIENIE: ZenithOptimedia za kampanię TOYOTA AYGO
 
Grand Prix Konkursu Innowacji w Planowaniu Mediów
MindShare Polska za kampanię NIKE RUN WARSAW
 
KONKURS INNOWACJI W MASS MEDIACH
 
Autopromocja Medium – Media Ogólnopolskie
NAGRODA: MEDIATAK za projekt BIG POWER
WYRÓŻNIENIE: METRO – JUREK LUDZIK METRA
 
Autopromocja Medium – Media Regionalne
NAGRODA: RMF CLASSIC za projekt OPEN FOR CHOPIN
WYRÓŻNIENIE: DZIENNIK BAŁTYCKI za projekt KASZUBSKA BAŚKA
WYRÓŻNIENIE: GAZETA WYBORCZA TRÓJMIASTO za projekt TWOJ DZIENNIK NAD BAŁTYKIEM
 
Niekonwencjonalne Wykorzystanie Medium – Media Ogólnopolskie
NAGRODA: RMF FM za projekt INSTYTUT BADANIA OPINII RMF FM
 
Niekonwencjonalne Wykorzystanie Medium – Media Regionalne
NAGRODA: DZIENNIK BAŁTYCKI za projekt TRÓJWYMAIROWE WYDANIE
WYRÓŻNIENIE: GAZETA WYBORCZA TRÓJMIASTO za projekt NARODZINY SOLIDARNOŚCI
 
Zmiana Oferty Programowej/Nowości Ramówki – Media Ogólnopolskie
NAGRODA: CLEAR CHANNEL POLAND za projekt CITY YOUNG
WYRÓŻNIENIE: AMS za projekt ŚCIANY, NOWY FORMAT REKLAMY
 
Marketing Społeczny – Media Ogólnopolskie
NAGRODA: AMS za projekt AMS DLA INTEGRACJI
WYRÓŻNIENIE: AGORA CZASOPISMA: „DZIECKO” i „PORADNIK DOMOWY” za projekt  MIEĆ DZIECKO W POLSCE? I FIRMA PRZYCHYLNA MAMIE
WYRÓŻNIENIE: TVN za projekt DOMY DZIECKA
 
Marketing Społeczny – Media Regionalne
NAGRODA: SŁOWO POLSKI - GAZETA WROCŁAWSKA za projekt KASK ROWEROWY RATUJE ŻYCIE
 
Debiut Roku – Media Ogólnopolskie
NAGRODA: LOGO
 
Debiut Roku  – Media Regionalne
NAGRODA: RMF MAXXX
 
GRAND PRIX Konkursu Innowacji w Mass Mediach
DZIENNIK BAŁTYCKI – TRÓJWYMIAROWE WYDANIE
 
NAGRODY SPECJALNE
 
Człowiek Mediów Roku - PIOTR WALTER
Telewizja Roku - TVN24
Czasopismo Roku - AVANTI
 Firma Reklamy Zewnętrznej Roku – STROER
Medium Internetowe Roku - ONET.PL
Dziennik Roku: FAKT i METRO (ex equo).

Dołącz do dyskusji: Statuetki nagrody Media Trendy 2006 rozdane

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl