SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cztery agencje dołączają do Stowarzyszenia Agencji Public Relations

Powstałe w ubiegłym miesiącu Stowarzyszenie Agencji Public Relations przyjęło czterech nowych członków - agencje 4 Publicity, Catchers, Compass PR i Spillo Media Group.

Stowarzyszenie Agencji Public Relations po przyjęciu agencji 4 Publicity, Catchers, Compass PR i Spillo Media Group ma 24 członków.

- SAPR został powołany 20 października przez 20 agencji założycielskich i właśnie od początku listopada rozpoczynamy proces przyjmowania kolejnych członków. Mamy bardzo wiele zgłoszeń, ale najszybciej kryteria przystąpienia spełniły 4 – Publicity, Catchers, Compass PR i Spillo Media. Bardzo cieszymy się z ich wejścia do SAPR i od razu angażujemy je do intensywnych prac organizowania naszego Stowarzyszenia oraz podziału inicjatyw w ramach powstających właśnie tematycznych grup roboczych. Nowe agencje wzmocnią pozytywną energię rozkręcającego się Stowarzyszenia - powiedział Dariusz Tworzydło, prezes zarządu SAPR.

Nowe agencje w SAPR

Agencja 4 Publicity powstała w 2007 roku i specjalizuje się w prowadzeniu działań z zakresu PR dla firm z branży IT, Telco oraz kosmetycznej. Świadczy usługi z takich obszarów komunikacji jak: public relations, marketing, B2C i B2B, CSR, social media, grafika, copywriting, współpraca z gwiazdami i influencerami.

Catchers to agencja dostarczająca wsparcie w zakresie budowania strategii komunikacji, media relations, pozycjonowania eksperckiego oraz zarządzania komunikacją kryzysową. Specjalizuje się w prowadzeniu działań m.in. dla branż: finansowej, e-commerce, energetycznej, motoryzacyjnej oraz edukacyjnej.

Compass PR to agencja oferująca pełen zakres usług public relations, public affairs, digital i social media. Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji kompleksowych strategii komunikacyjnych dla klientów z sektora farmaceutycznego i medycznego. Działa od 2013 roku.

Spillo Media Group to agencja z siedzibą w Łodzi, która istnieje w tej formie od 2017 roku. Zajmuje się doradztwem w zakresie budowania wizerunku, brandingu, social mediów, marketingu, public relations, tworzenia stron internetowych i monitoringu mediów. Świadczy usługi w zakresie tworzenia strategii komunikacji dla przedsiębiorstw, analiz marek w Social Media czy identyfikacji graficznej firm, jak również organizacji eventów.

Dołącz do dyskusji: Cztery agencje dołączają do Stowarzyszenia Agencji Public Relations

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jarek
To jasne że każda pseudo agencja chce się przykleić do Hoffmana licząc na to, że jakiś ochłap spadnie z pańskiego stołu.
odpowiedź