Streetcom dla marek Eleplant, Finuu, Wawrzyniec i Smakowita

Agencja Streetcom odpowiada za przygotowanie i realizację kampanii influencerskich dla czterech brandów z portfolio Bunge: Eleplant, Finuu, Wawrzyniec oraz Smakowita. W ramach wygranego przetargu agencja realizuje kampanie Influencer marketingowe i seedingowe wg uzgodnionych harmonogramów do końca 2024 roku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Streetcom dla marek Eleplant, Finuu, Wawrzyniec i Smakowita

Głównym celem realizowanych działań jest zwiększanie świadomości marek ww marek oraz trial.

Dla marek Wawrzyniec i Smakowita Streetcom prowadzi kampanie na Instagramie i Tik Toku z mikroinfluencerami. Agencja odpowiada kompleksowo za przygotowanie wszystkich materiałów graficznych do kampanii, rekomendacje i rekrutację influencerów oraz koordynację działań. Celem kampanii marki Wawrzyniec jest pokazanie dostępności past warzywnych  Wawrzyniec w popularnych sieciach sklepów.

Współpraca z Elephant obejmuje przeprowadzenie kampanii seedingowych z nano influencerami, do których Streetcom prowadzi rekrutację, projektuje i produkuje grafiki, organizuje wysyłkę pakietów do uczestników oraz realizuje badania: w tym jakościowe i post buy. Kampania ma na celu zwiększenie świadomości marki Eleplant oraz edukowanie konsumentów w zakresie unikalnych walorów produktu.

Finuu Hyvää nowość w portfolio marki Finuu  - to kolejny brand Bunge, dla którego w tym roku Streetcom realizuje kampanię seedingową oraz kampanie z mikro influencerami na Instagramie. Także za te działania zespół agencji odpowiada kompleksowo (przygotowanie materiałów graficznych, rekomendacja, rekrutacja influencerów i koordynacja). Głównym celem kampanii dla Finuu Hyvää jest budowa świadomości marki Finuu oraz nowego miksu w kostce Finuu Hyvää.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię