Z danych z Megapanelu PBI/Gemius przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że Onet ma zdecydowanie najpopularniejszą stronę główną spośród czołowych polskich portali horyzontalnych. W listopadzie ub.r. zanotowała ona najwięcej użytkowników, odsłon, odsłon mobilnych i zdecydowanie najdłuższy czas w przeliczeniu na jednego użytkownika. Tylko nieco mniejszy zasięg miała strona główna WP.pl, przy czym zanotowała wyraźnie mniej odsłon, a użytkownicy spędzili w niej prawie dwa razy mniej czasu.
>>> Megapanel z listopada: YouTube w górę, Facebook równo z WP Wśród stron głównych pozostałych portali najwięcej użytkowników i odsłon miała Interia, natomiast najwięcej odsłon mobilnych zanotowała Gazeta.pl, która przyciągała też przeciętnego real usera na najdłuższy czas. Na stronie głównej o2.pl użytkownik spędził średnio jedynie 25 minut.

W skali roku największy spadek odwiedzalności zanotowała strona główna Interii, która straciła ok. 450 tys. real users i 12,5 mln odsłon. Stronę główną o2.pl odwiedziło ponad 300 tys. użytkowników mniej, którzy wykonali prawie 7 mln odsłon mniej. W przypadku WP.pl spadek wyniósł prawie 250 tys. real users i ponad 5 mln odsłon. Za to strona główna Gazeta.pl zyskała w ciągu roku ok. 325 tys. użytkowników i ponad 11 mln odsłon.











