SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Superstacja zmieniła logo na jabłko (foto)

Superstacja włączyła się do kampanii „Postaw się Putinowi - jedz jabłka i pij cydr”. We czwartek wieczorem zamiast czerwonego kwadratu w logo stacji pojawiło się kręcące się jabłko w tym samym kolorze.

W owoc wpisana została nazwa kanału oraz hasło „Zjedz jabłko”. Zmieniony logotyp obecny był na antenie Superstacji do rana.

Kampania „Postaw się Putinowi - jedz jabłka i pij cydr” została zainicjowana w środę przez redakcję „Puls Biznesu” w reakcji na embargo dotyczące eksportu polskich owoców do Rosji. O akcji poinformowało wiele gazet, stacji telewizyjnych i radiowych oraz serwisów internetowych. Spontanicznie dołączyli do niej także dziennikarze większości redakcji, publikując w mediach społecznościowych zdjęcia z jabłkami w dłoni (więcej na ten temat).

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział Superstacji w rynku w czerwcu br. wyniósł 0,26 proc. (dowiedz się więcej).

Dołącz do dyskusji: Superstacja zmieniła logo na jabłko (foto)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
stiw
Brawo, superstacjo!
odpowiedź
User
ekspert
gratulacje;)
odpowiedź
User
Kurdupel
Akcja słuszna, ale powiem Wam coś. Jeśli ktokolwiek zarobi na tej akcji, to nie będą to sadownicy, a sprzedawcy detaliczni. Tak już u nas jest, że opłacalność jest na granicy "zera" dla producentów, a reszta dorabia się milionów.
odpowiedź