„SuperSTARcie” reklamowane w radiu, internecie i na outdoorze

W poniedziałek 29 września br. ruszy kampania reklamowa nowego show TVP2 „SuperSTARcie”. Akcja obejmie radio, internet oraz środki komunikacji miejskiej.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
„SuperSTARcie” reklamowane w radiu, internecie i na outdoorze

W kampanii radiowej wykorzystane zostaną stacje RMF FM, Radio ZET oraz Jedynka, zaś w internecie reklamy pojawią się w Onecie i na Wirtualnej Polsce. Reklamy znajdą się też na środkach komunikacji miejskiej w największych miastach Polski. Kampanii zewnętrznej towarzyszą spoty autopromocyjne na antenie TVP2.

Kreację kampanii przygotowało biuro marketingu Telewizji Polskiej. Media zakupiły konsorcjum Equinox Polska i Value Media. Akcja potrwa do 31 października 2014 r.

grafika

W programie „SuperSTARcie” 10 gwiazd rywalizować będzie ze sobą wykonując piosenki z różnych gatunków muzycznych. Show poprowadzą Marika i Antoni Królikowski, a emitowany on będzie w piątki o 21.05 począwszy od 3 października br. (więcej na ten temat).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?