Świąteczne telefony i SMS-y popularniejsze w Polsce od e-maili

Trzy czwarte Polaków będzie się kontaktować w Święta z bliskimi telefonicznie – pokazuje badanie RedShift Research. Z e-maili skorzysta w tym celu tylko co trzecia osoba.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

81 proc. Polaków deklaruje, że w Święta będzie kontaktować się z bliskimi, rozmawiając przez telefon, a 63 proc. – wysyłając SMS-y. Z e-maili skorzysta w tym celu 31 proc. osób, ze Skype’a – 25 proc., natomiast z internetowych serwisów społecznościowych – 13 proc. W czasie Bożego Narodzenia dla Polaków najważniejsze jest spędzanie czasu z najbliższymi (30 proc. deklaracji). 25 proc. respondentów wskazuje, że istotna jest dla nich świąteczna atmosfera, a 24 proc. wymienia świąteczne jedzenie. Spośród innych krajów, w których zrealizowano to badanie, spotkania z bliskimi w Święta jako ważne określało najwięcej osób w Niemczech (59 proc.), natomiast świąteczną atmosferę wskazywało w tym kontekście najwięcej Rosjan (37 proc.). Badanie na temat planów bożonarodzeniowych zostało przeprowadzone w listopadzie przez RedShift Research na zlecenie Skype’a. Ankiety objęły 7017 osób z Polski, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoch, Hiszpanii Rosji, Turcji i Niemiec.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Orlen uruchomił w Czechach pierwszy samoobsługowy sklep. W zakupach pomaga awatar

Orlen uruchomił w Czechach pierwszy samoobsługowy sklep. W zakupach pomaga awatar

Lara Gessler nagrała podcast do kampanii "Kocham żłobek". Ze wsparciem z ministerstwa

Lara Gessler nagrała podcast do kampanii "Kocham żłobek". Ze wsparciem z ministerstwa

Jest wyrok w sprawie Janoszek kontra Stanowski i Kanał Sportowy [TYLKO U NAS]

Jest wyrok w sprawie Janoszek kontra Stanowski i Kanał Sportowy [TYLKO U NAS]

Mazurek i Stanowski kpią z Wysockiej-Schnepf po decyzji sądu

Mazurek i Stanowski kpią z Wysockiej-Schnepf po decyzji sądu

SkyShowtime wprowadzi do oferty kanały internetowe

SkyShowtime wprowadzi do oferty kanały internetowe

Od nadpobudliwego CEO Big Techu do PR-owej wpadki. Jak jeden wywiad zachwiał firmą

Od nadpobudliwego CEO Big Techu do PR-owej wpadki. Jak jeden wywiad zachwiał firmą