WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Australian Open 2018 na żywo w Eurosporcie

„Sylwester z Dwójką” rozrywkowym hitem 2017 roku, „Rolnik szuka żony” i „Milionerzy” na podium (top 50)

2018-01-15 A A A KOMENTARZE: 7 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W zeszłym roku spośród programów o tematyce rozrywkowej największą widownię zgromadziła transmisja „Sylwestra z Dwójką”. Na podium znalazły się jeszcze: reality-show „Rolnik szuka żony” i teleturniej „Milionerzy”. W rankingu top 50 aż 25 pozycji wyemitował Polsat - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Sylwester z Dwójką” rozrywkowym hitem 2017 roku, „Rolnik szuka żony” i „Milionerzy” na podium (top 50)

Największym telewizyjnym hitem wśród programów o tematyce rozrywkowej w 2017 roku była relacja „Sylwestra z Dwójką”, który odbył się 31 grudnia. Ponad 6-godzinną transmisję w TVP2 oglądało średnio 4,69 mln osób (1-minutowy zasięg tej relacji wyniósł 15,62 mln widzów). Średni udział stacji w tym czasie wyniósł 52,97 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Codemedia.

Drugie miejsce zajął reality-show „Rolnik szuka żony”, którego finałowy odcinek pokazany 26 listopada na antenie Jedynki oglądało 4,55 mln widzów (dotarł ona do 6,17 mln osób), co dało stacji 28,03 proc. udziału.

Podium uzupełnia emisja specjalnego odcinka teleturnieju „Milionerzy”, która miała miejsce 17 kwietnia. W TVN miał on średnio 4,04 mln osób (RCH - 6,95 mln) i 23,78 proc. udziału.

Czarty był teleturniej „Jaka to melodia?” z 12 lutego (3,68 mln widzów; 22,88 proc. udziału), a czołową piątkę uzupełnia jedna z kabaretowych części Polsat SuperHit Festiwal 2017 z 28 maja (3,56 mln widzów; 27,24 proc. udziału).

Ranking 50 najchętniej oglądanych programów rozrywkowych zdominowany audycje wyemitowane przez Polsat, które zajęły 25 pozycji. Dziesięć lokat należało do programów TVP2, osiem - do TVP1, a siedem - do TVN.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był „Sylwester z Dwójką”, który w tym ujęciu miał 1,81 mln osób (dało to tej stacji 34,91 proc. udziału).

Drugie miejsce zajęły już jednak „Kuchenne rewolucje” TVN (1,70 mln widzów; 29,98 proc. udziału), a podium uzupełnia jedna z kabaretowych części Polsat SuperHit Festiwal 2017 (również 1,70 mln widzów; 30,17 proc. udziału).

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: sport, program sportowy, transmisja sportowa, piłka nożna, skoki narciarskie

Komentarze (7) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia