SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Sympatia na czele serwisów randkowych, w dół eDarling i SympatiaPlus. Datezone liderem w erotyce

Zdecydowanym liderem serwisów randkowych jest Sympatia.onet.pl, w skali roku duży wzrost zasięgu zanotował Flirt.com, a duże spadki - eDarling.pl i SympatiaPlus.pl. Wśród stron służących do umawiania się na seks spotkania najpopularniejsze jest Datezone.com.

Wacław Radziwinowicz, fot. xiegarnia.pl Article

W sierpniu br. witrynę Sympatia.onet.pl odwiedziło 1,38 mln realnych użytkowników, czyli 5,2 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali oni w serwisie 144,1 mln odsłon, a każdy spędził w nim średnio godzinę i 38:50 minuty - pokazuję wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Dalej w rankingu znajdują się Flirt.com (738,1 tys. odwiedzających i 3,58 mln odsłon), eDarling.pl (383,8 tys. użytkowników i 9 mln odsłon) oraz SympatiaPlus.pl (333,2 tys. użytkowników i 2,54 mln odsłon). Ten ostatni serwis pod koniec sierpnia został przekształcony w Kochaj.pl.

Fellow.pl, skierowany do homoseksualistów, przy 178,1 tys. użytkowników miał 95 mln odsłon oraz aż siedem godzin i 41:01 minuty przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego. Na stronie każdy użytkownik wykonał średnio 533 odsłony, podczas gdy na Sympatia.onet.pl ten wskaźnik wyniósł 105 odsłon.

Serwisy randkowe w sierpniu 2017 r.

(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL

domena

realni użytkownicy

odsłony

średni czas korzystania [godz:min:sek]

zasięg

sympatia.onet.pl

1 376 437

144 065 685

1:38:50

5,20%

flirt.com

738 088

3 580 464

0:05:58

2,79%

edarling.pl

383 841

8 999 817

0:14:48

1,45%

sympatiaplus.pl

333 174

2 537 072

0:03:23

1,26%

fellow.pl

178 149

95 054 513

7:41:01

0,67%

be2.pl

104 810

270 545

0:02:18

0,40%

s-klub.pl

89 771

750 198

0:03:10

0,34%

cafe.pl

67 959

980 004

0:10:45

0,26%

Tylko na komputerach Sympatia Onet.pl miała 955,2 tys. użytkowników (ponad dwa razy więcej niż zajmujący kolejną pozycję Flirt.com) oraz 66,07 mln odsłon.

Natomiast najwięcej odsłon (94,64 mln) i zdecydowanie najdłuższy średni czas korzystania przez użytkownika (11 godzin i 22:49 minuty) zanotował Fellow.pl.

Serwisy randkowe w sierpniu 2017 r. na komputerach

(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL

domena

realni użytkownicy

odsłony

średni czas korzystania [godz:min:sek]

zasięg

sympatia.onet.pl

955 251

66 072 875

1:12:32

3,61%

flirt.com

434 754

1 834 830

0:07:11

1,64%

edarling.pl

292 906

4 681 698

0:13:42

1,11%

sympatiaplus.pl

202 521

1 779 607

0:03:44

0,77%

fellow.pl

120 084

94 636 460

11:22:49

0,45%

be2.pl

95 581

233 628

0:02:20

0,36%

cafe.pl

-

620 006

-

-

Na urządzeniach mobilnych Sympatia.onet.pl miała mniejszą przewagę zasięgową nad Flirt.com (543 tys. użytkowników wobec 335,2 tys.). Jednocześnie zanotowała 77,99 mln osłon oraz dwie godziny i 2:53 minuty średniego czasu korzystania przez odwiedzającego.

Serwisy randkowe w sierpniu 2017 r. na smartfonach i tabletach

(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL

domena

realni użytkownicy

odsłony

średni czas korzystania [godz:min:sek]

zasięg

sympatia.onet.pl

543 053

77 992 810

2:02:53

2,05%

flirt.com

335 194

1 745 634

0:03:50

1,27%

sympatiaplus.pl

133 981

757 465

0:02:45

0,51%

edarling.pl

92 443

4 318 119

0:18:04

0,35%

fellow.pl

59 285

418 054

0:02:16

0,22%

s-klub.pl

56 182

386 829

0:01:21

0,21%

cafe.pl

-

359 999

-

-

W skali roku Sympatia.onet.pl zanotowała spadek zasięgu o 0,36 pkt proc. (czyli 6,5 proc.). Jednocześnie serwis stracił 3,6 mln odsłon oraz 4:26 minuty średniego czasu korzystania przez użytkownika (to 2,4 i 4,3 proc. w dół).

Znacznie większe spadki odwiedzalności zanotowały eDarling.pl, SympatiaPlus.pl i Be2.pl. Pierwszy stracił 1,39 pkt proc. zasięgu i 13,61 mln odsłon (to 48,9 i 60,2 proc. w dół), drugi - 0,8 pkt proc. zasięgu i 3,98 mln odsłon (38,8 i 61,1 proc. w dół), a trzeci - 0,31 pkt proc. zasięgu i 410,8 tys. odsłon (43,7 i 60,3 proc. w dół). Na wszystkich tych stronach internauci spędzili średnio mniej czasu niż rok wcześniej.

Za to Flirt.com zyskał 1,34 pkt proc. zasięgu (to 92 proc. w górę), notując jednocześnie spadek liczby odsłon i 242,7 tys. przeciętnego czasy korzystania przez użytkownika o 5:24 minuty (to 6,3 i 47,5 proc. w dół).

Wśród serwisów służących do umawiania się na seks spotkania zdecydowanym liderem jest Datezone.com, który w sierpniu br. miał 2,96 mln użytkowników, 64,31 mln odsłon oraz 16:34 minuty przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego.

Wielokrotnie mniejszą liczbę użytkowników i odsłon zanotowały Erodate.pl i C-date.pl.

Serwisy do seks randek w sierpniu 2017 r.

(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL

domena

realni użytkownicy

odsłony

średni czas korzystania [godz:min:sek]

zasięg

datezone.com

2 964 759

64 307 910

0:16:34

11,21%

erodate.pl

357 267

4 381 517

0:13:42

1,35%

c-date.pl

67 758

144 785

0:00:53

0,26%

Datezone.com w skali roku zyskał 6,6 pkt proc. zasięgu (to 143,2 proc. w górę), ale zanotował spadek liczby odsłon o 11,09 mln i średniego czasu korzystania przez użytkownika o 13:07 minuty (to 14,7 i 58,2 proc. w dół).

Z kolei Erodate.pl miał zasięg o 87,5 proc. wyższy niż rok wcześniej, ale o 80,2 proc. mniej odsłon i 90,4 proc. krótszy przeciętny czas korzystania przez odwiedzającego

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sympatia na czele serwisów randkowych, w dół eDarling i SympatiaPlus. Datezone liderem w erotyce

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ciekaw
Ciekawe kiedy podadzą statystyki ile osób poprzez znajomości na tych portalach zaraziło się kiłą , rzeżączką, ilu złapało brodawczaka a ilu zaliczylo miłe spotkanie z dużym bonusem na całe życie dowiadując się póxniej że są nosicielami wirusa HIV
9 14
odpowiedź
User
Nick
O czym świadczy duża liczba użytkowników datezone?
6 1
odpowiedź
User
Mark
O czym świadczy duża liczba użytkowników datezone?

O tym że jest tu dużo ludzi. Czyli można kogos poznac.
0 0
odpowiedź
User
Mark
Ciekawe kiedy podadzą statystyki ile osób poprzez znajomości na tych portalach zaraziło się kiłą , rzeżączką, ilu złapało brodawczaka a ilu zaliczylo miłe spotkanie z dużym bonusem na całe życie dowiadując się póxniej że są nosicielami wirusa HIV

Może nikt? Ludzie jadą na wczasy i też mogą się czymś zarazic, nie jest powiedziane, że takie miejsca jak datezone to oddział zakazny. Moze ja tego nie widzę?
0 0
odpowiedź
User
roszpunka
Skoro są porównywane portale erotyczne, to dlaczego nie ma porównania portali matrymonialnych? Bo randkowe wiadomo, są najbardziej popularne, tam są osoby, które szukają zarówno luźnych znajomości, jak i poważniejszych, a także tylko seksu. Są to takie najbardziej uniwersalne portale. Jednak jak ja postanowiłam założyć konto na jakimś portalu internetowym, szukając partnera do poważniejszego związku, to w grę wchodziły jedynie portale matrymonialne. Wybór padł na mydwoje, co akurat było bardzo dobrym wyborem i udało mi się znaleźć faceta, z którym jestem już kilka lat. Jednak moim zdaniem część osób zapomina o czymś takim, jak portale matrymonialne i szuka poważniejszego związku na zwykłych portalach randkowych. Co według mnie jest błędem. Tak samo jakbym szukała seksu, to zdecydowanie łatwiej i szybciej osiągnęłabym na portalu erotycznym. Dobrze, że jest tyle różnych portali i tak naprawdę każdy może znaleźć coś dla siebie, ale ważna jest jeszcze świadomość ludzi. A tego chyba jednak cały czas trochę brakuje...
0 0
odpowiedź
User
jac
700zł kosztowała mnie zabawa z eDarling, skończyło się na przekazaniu "długu" do firmy windykacyjnej i konsultacjach z prawnikiem. Czy kogoś poznałem? Nie. Ale za to nauczyłem się uważnie czytać regulaminy. W tym sensie eDarling dosłownie zmieniło moje życie. ps: wiadomości otrzymywałem tylko przed wykupieniem "premium" i zaraz po jego wygaśnięciu. Z pewnością był to przypadek...
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing