Szafobus w kampanii Cropp „No Damage No Fun”

Pod hasłem „No Damage No Fun” trwa kampania reklamowa odzieży Cropp. W ramach akcji po największych miastach jeździ szafobus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona obecnie kampania reklamowa Cropp zachęca młode osoby do zmieniania swojego wizerunku. Taką stylizację pod okiem fachowców można przejść w szafobusie – specjalnym autobusie jeżdżącym po największych polskich miastach. Pojazd przypominający czerwony, londyński autobus krążył już po Trójmieście o Poznaniu, a w najbliższym czasie pojawi się w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach.

grafika

Informacje o trasach przejazdu szafobusu na bieżąco zamieszczane są na profilu Cropp w serwisie Facebook. Ponadto o akcji – zaplanowanej do 12 czerwca – informują specjalne plakaty.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe