SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Szczecin szuka sponsora tytularnego do stadionu piłkarskiego, na początek zatrudni agencję

Władze Szczecina szykują się do wyboru sponsora tytularnego dla nowego piłkarskiego Stadionu Miejskiego. Teraz w przetargu chcą wybrać agencję, która im w tym pomoże.

Budowa nowego stadionu w Szczecinie rozpoczęła się w 2019 roku. Obiekt będzie nosić nazwę Floriana Krygiera, jednego z założycieli klubu piłkarskiego Pogoń Szczecin. Obecnie trwają ostatnie prace. Oficjalne oddanie stadionu do użytku zaplanowane jest na lipiec br.

Nowy obiekt będzie jednym z największych stadionów w Polsce - będzie mógł pomieścić 21 173 kibiców.

Władze Szczecina przygotowują się do wyboru sponsora tytularnego obiektu, który zapłacić za eksponowanie swojej marki. Obecnie rozpoczęły przetarg na wybór agencji, która doradzi im w procesie pozyskiwania sponsora.

Współpraca z wybraną w nim firmą ma potrwać ok. 9 miesięcy. Będzie podzielona na etapy. Etap I będzie obejmować zebranie danych niezbędnych do opracowania oferty sponsorskiej (dokumentacja zdjęciowa Stadionu Miejskiego, charakterystyka obiektu, wykazu podmiotów wyłączonych z ofertowania ze względu na bezpośrednie relacje zamawiającego) oraz opracowanie oferty sponsorskiej.

W II etapie ma zostać opracowana i przedstawiona koncepcja prowadzenia działań zmierzających do pozyskania sponsora tytularnego, dystrybucja oferty sponsorskiej, rozeznanie rynku w zakresie podmiotów potencjalnie zainteresowanych
współpracą z władzami Szczecina i prezentacja oferty. Wtedy też wybrana firma będzie musiała przygotować listę minimum 3 firm
zainteresowanych współpracą sponsorską z władzami Szczecina.

Etap III będzie obejmować negocjacje z podmiotami zainteresowanymi, rekomendacje co do wyboru sponsora, przygotowanie umowy. W IV etapie zaplanowane negocjacje z potencjalnym sponsorem.

Władze Szczecina wymagają, by na liście potencjalnych sponsorów tytularnych nowego stadionu nie było tych firm, z którymi miasto już współpracuje.

Umowa ze sponsorem stadionu ma zostać zawarta w I kwartale 2023 roku, a umowa z nim będzie obowiązywać minimum 3 lata.

Przetarg na doradcę władz Szczecina trwa do 23 maja br., a jedynym kryterium wyboru jego zwycięzcy jest cena.

Dołącz do dyskusji: Szczecin szuka sponsora tytularnego do stadionu piłkarskiego, na początek zatrudni agencję

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Holland
Czyżby w UM Szczecin nie było wydziału promocji? Do tak prostej transakcji trzeba wynajmować zewnętrzną agencję?
0 0
odpowiedź
User
Pomorzanin
Paprykarz arena .
0 0
odpowiedź
User
P
Bosman stadium.
0 0
odpowiedź