SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Szukasz raz i masz” w kampanii serwisu Kayak (wideo)

Ruszyła ruszyła telewizyjna kampania reklamowa porównywarki ofert turystycznych Kayak. Akcja, zaplanowana na miesiąc, przebiega pod hasłem „Szukasz raz i masz”.

Animowane reklamy porównywarki Kayak prezentują jej najważniejsze funkcjonalności. - Nasz serwis internetowy i aplikacje mobilne umożliwiają łatwe porównywanie setek ofert podróży jednocześnie, szybko prezentując wyszukane oferty w spójny i przejrzysty sposób - opisuje Ewa Orlewska, country manager Kayak w Polsce.

30- i 10-sekundowe spoty będą emitowane m.in. w TVN, TVN24, TVN Meteo, TVN Siedem, TVN Style, TVN Turbo, Puls, Puls 2, Ale Kino+, Comedy Central, 4fun.tv, MTV, Rebel.tv, TV.Disco, VH1, Viva Polska, Nickelodeon, Domo+, Planete+, Blink! i TTV.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Dołącz do dyskusji: „Szukasz raz i masz” w kampanii serwisu Kayak (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pan Kokos
Coś nie tak jest z głosem lektorki - jakby cały czas na prozaku jechała, starsznie monotonnie wypowiada swoje kwestie, dyrektor kreatywny chyba zaocznie ten spot zaaprobował
odpowiedź