Bohaterką pierwszej reklamy z nowego cyklu T-Mobile jest Katarzyna Molska, architekt krajobrazu, która mówi o tym, jak ważna dla jej biznesu jest elastyczność usług operatora telekomunikacyjnego. W końcówce spotu dołącza do niej dziennikarka Dorota Wellman, mówiąc "tak się robi efekt wow dla biznesu".
Spot emitowany będzie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, jego uzupełnieniem będą reklamy radiowe.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-polska-wyniki-w-2017-roku-ilu-ma-klientow-jakie-wplywy-i-zysk-ile-stacji-bazowych ##
Akcja podkreśla możliwość dokupienia do firmy urządzeń w dowolnym momencie na preferencyjnych warunkach. W ofercie znajdują się między innymi Huawei P20, Huawei P20 Lite oraz router Huawei B529 a także Samsung Galaxy S9.
W ramach oferty MagentaBiznes właściciel firmy za dodatkowo wykupione karty SIM, nieużywane po sezonie, płaci złotówkę netto miesięcznie. To kolejna reklama T-Mobile, w której udział biorą przedsiębiorcy korzystający z usług operatora. Kolejny raz w kampanii operatora pojawia się również Dorota Wellman.

Kampania będzie prowadzona na outdoorze oraz nośnikach cyfrowych. Kreację i spoty przygotował departament komunikacji rynkowej T-Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Za planowanie i zakup mediów oraz działania w Internecie odpowiada dom mediowy Mindshare, za kreację online Liquid Thread. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide Polska.











