T-Mobile rusza z programem lojalnościowym Magenta Moments. Korzyści – w kraju i za granicą

Operator sieci T-Mobile startuje z programem lojalnościowym Magenta Moments. Klienci mają w nim zyskiwać rabaty na oferty i usługi: począwszy od zniżek na seanse filmowe i jedzenie, po cenowe upusty na ubrania czy podróże. Program działa w Polsce, ale - i to nowość - także poza jej granicami.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
T-Mobile rusza z programem lojalnościowym Magenta Moments. Korzyści – w kraju i za granicą
Fot. Materiały promocyjne T-Mobile

Magenta Moments jest integralną częścią międzynarodowej inicjatywy zaangażowania klientów, w ramach strategii customer experience Deutsche Telekom. Towarzyszy jej wprowadzenie nowego hasła marki: „Connecting your world”. T-Mobile podkreśla, że dzięki programowi “demokratyzuje dostęp do różnorodnych usług i produktów”.

- Mamy ambicję bycia więcej niż tylko firmą telekomunikacyjną. Magenta Moments to wyraz naszej dbałości o satysfakcję osób, które są częścią naszej sieci, ale też podziękowanie za okazane nam zaufanie. W ten sposób, łącząc siły z najlepszymi partnerami, chcemy dać naszym klientom radość, wygodę czy łatwiejszy dostęp do realizacji swoich marzeń – mówi Andreas Maierhofer, CEO T-Mobile Polska. 

Na start programu, klienci będą mogli m.in. odebrać vouchery do punktów Bafra Kebab, skorzystać ze zniżek na Booking.com, kupić ubrania na Answear.com w niższych cenach, czy skorzystać na wyjątkowych zasadach z oferty Cinema City. Klienci T-Mobile korzystający z Magenta Moments będą mieli możliwość skorzystania z lokalnych ofert partnerów programu, dostępnych także w innych krajach, w których obecni są operatorzy z grupy Deutsche Telekom.

Jak skorzystać z Magenta Moments?

Aby skorzystać z Magenta Moments wystarczy otworzyć aplikację „Mój T-Mobile”, wybrać ikonę serca w dolnym menu i korzystać do woli z bogactwa ofert od partnerów programu. Całe doświadczenie uzupełniają grywalne interakcje, pozwalające zdobywać serca – im więcej zebranych serc, tym więcej okazji do wyboru.

Kampania promocyjna Magenta Moments to pierwszy projekt marki, prezentujący nowe hasło Grupy Deutsche Telekom  – „Connecting your world”.

Program promować będą dwa spoty reklamowe prezentujące korzyści dla klientów T-Mobile. Motywem przewodnim kampanii reklamowej jest rozwijający się magentowy dywan prowadzący Klientów T-Mobile do miejsc w których mogą skorzystać z bonusów. Kampania prowadzona będzie w telewizji, internecie kinach i social mediach oraz przez działania media relations. 
 

Kampanię przygotował departament zarządzania marką i customer experience T-Mobile Polska przy wsparciu agencji PZL, bazując na koncepcie kreatywnym agencji Saatchi&Saatchi. Kampanię BTL przygotowała agencja ARC Worldwide – Grupa Publicis. Działania reklamowe w internecie prowadzi agencja VMLY&R, zaś za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare. Działania w kinach koordynuje New Age Media.

Na koniec czerwca br. T-Mobile Polska miał 12,46 mln użytkowników, o 353 tys. więcej niż przed rokiem. Z internetu światłowodowego od operatora korzysta już ponad 200 tys. klientów. Kwartalne przychody firmy zwiększyły się o 2,7 proc. do 1,66 mld zł. Skorygowany zysk EBITDA urósł o 0,2 proc. - z 465 do 466 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu