Tablety Samsung Galaxy Tab 3 już w Polsce (wideo)

Firma Samsung Electronics wprowadziła do sprzedaży w Polsce tablety Galaxy Tab 3 we wszystkich trzech przekątnych ekranu (7.0, 8.0 i 10.1 cala).

km
km
Udostępnij artykuł:

Samsung Galaxy Tab 3 7.0 ma kompaktowe wymiary, oferując możliwość trzymania urządzenia jedną ręką. Jest bardziej smukły i o 42 g lżejszy od swojego poprzednika (Galaxy Tab 2 7.0).

Tablet został wyposażony w system Android 4.1.2 (Jelly Bean), procesor Dual Core 1,2 GHz oraz dwa aparaty fotograficzne - przedni o rozdzielczości 1,3 MP i tylny o rozdzielczości 3 MP.

Urządzenie jest dostępne z pamięcią wewnętrzną 8 GB lub 16 GB, z możliwością jej rozszerzenia o 32 GB.

grafika

 

grafika

Samsung Galaxy Tab 3 8.0 został zaprojektowany z myślą o trzymaniu go w jednej dłoni. Posiadający 8-calowy ekran z wąską ramką tablet oferuje technologię "trybu czytania" (optymalizuje ekran pod kątem jasności i tonacji obrazu), poprawiające jakość dźwięku funkcje Sound Alive i Dolby Surround, funkcję S Translator (tłumaczenie połączone z technologią rozpoznawania głosu, a także zintegrowane z aplikacjami tekstowymi, np. email, sms, ChatON), funkcje S Travel i Smart Travel Companion (dostarczają na bieżąco lokalnych informacji na temat mijanych miejsc) oraz funkcje Story Album i Group Play (wymiana i korzystanie z plików muzycznych, zdjęć, dokumentów oraz gier).

Ponadto w urządzeniu zastosowano mechaniczne przyciski u dołu obudowy.

grafika
grafika

Samsung Galaxy Tab 3 10.1 został wyposażony w procesor 1,6 GHz Intel Atom Dual Core. Tablet oferuje zestaw aplikacji do odtwarzania filmów, plików muzycznych i zdjęć, a także dostępne w standardzie funkcje Smart Remote i MHL (wyjście TV).

grafika

 

grafika

Sugerowane ceny urządzeń:- Galaxy Tab 3 7.0: 8 GB - 1299 zł, WiFi 8 GB - 899 zł- Galaxy Tab 3 8.0: WiFi 16 GB - 1349 zł, 3G 16 GB: 1799 zł- Galaxy Tab 3 10.1: WiFi 16 GB - 1549 zł, 3G 16 GB: 1999 zł

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol