„Taniec z Gwiazdami 5” stracił 340 tys. widzów, ale będzie kolejna edycja

Piątą edycję „Tańca z Gwiazdami” oglądało średnio 2,89 mln widzów, o 340 tys. osób mniej niż trzecią odsłonę widowiska emitowana wiosną ub.r. Polsat w czasie nadawania show był jednak liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 26,44 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

„Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawany był w Polsacie w piątki o godz. 20.05, w okresie od 4 marca do 13 maja br. Średnia oglądalność wszystkich dziesięciu odcinków piątej edycji show wyniosła 2,89 mln widzów, co przełożyło się na 19,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 13,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się finałowy odcinek widowiska. Obejrzało go 3,04 mln widzów.

Oglądalność odcinek po odcinku

 

Polsat w czasie emisji tanecznego formatu cały czas zajmował pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należała do TVN, który nadawał wtedy filmy w paśmie „Superkino”, co dało mu 13,40 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła TVP2 (gł. „Barwy szczęścia”, „O mnie się nie martw” i „Rodzinka.pl”; 11,39 proc.), a czwarte - TVP1 (gł. kroniki sportowe, „Pogodę”, serial „Zagadka hotelu Grand” i filmy fabularne; 9,17 proc.).

Natomiast w grupie komercyjnej to TVN był liderem, a dalej uplasowały się: Polsat, Dwójka i Jedynka.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tylko-muzyka-11-stracila-280-tys-widzow-polsat-przegral-z-tvn-i-tvp1 ##

Oglądalność na tle konkurencji

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków wokół piątej edycji widowiska wyniosły 26,44 mln zł. Dla porównania, trzecia seria z reklam przyniosła 29 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Kryształową Kulę „Tańca z Gwiazdami 5” zdobyła Anna Karczmarczyk, tańcząca w parze z Jackiem Jeschke.

grafika

Telewizja Polsat zdecydowała o kontynuacji show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Szóstą edycję programu zobaczymy jesienią br. Wiadomo też, że stacja w jesiennej ramówce pokaże również szóstą serię kulinarnego programu „Hell’s Kitchen”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"