„Taniec z Gwiazdami 5” stracił 340 tys. widzów, ale będzie kolejna edycja

Piątą edycję „Tańca z Gwiazdami” oglądało średnio 2,89 mln widzów, o 340 tys. osób mniej niż trzecią odsłonę widowiska emitowana wiosną ub.r. Polsat w czasie nadawania show był jednak liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 26,44 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

„Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawany był w Polsacie w piątki o godz. 20.05, w okresie od 4 marca do 13 maja br. Średnia oglądalność wszystkich dziesięciu odcinków piątej edycji show wyniosła 2,89 mln widzów, co przełożyło się na 19,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 13,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się finałowy odcinek widowiska. Obejrzało go 3,04 mln widzów.

Oglądalność odcinek po odcinku

 

Polsat w czasie emisji tanecznego formatu cały czas zajmował pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należała do TVN, który nadawał wtedy filmy w paśmie „Superkino”, co dało mu 13,40 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła TVP2 (gł. „Barwy szczęścia”, „O mnie się nie martw” i „Rodzinka.pl”; 11,39 proc.), a czwarte - TVP1 (gł. kroniki sportowe, „Pogodę”, serial „Zagadka hotelu Grand” i filmy fabularne; 9,17 proc.).

Natomiast w grupie komercyjnej to TVN był liderem, a dalej uplasowały się: Polsat, Dwójka i Jedynka.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tylko-muzyka-11-stracila-280-tys-widzow-polsat-przegral-z-tvn-i-tvp1 ##

Oglądalność na tle konkurencji

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków wokół piątej edycji widowiska wyniosły 26,44 mln zł. Dla porównania, trzecia seria z reklam przyniosła 29 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Kryształową Kulę „Tańca z Gwiazdami 5” zdobyła Anna Karczmarczyk, tańcząca w parze z Jackiem Jeschke.

grafika

Telewizja Polsat zdecydowała o kontynuacji show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Szóstą edycję programu zobaczymy jesienią br. Wiadomo też, że stacja w jesiennej ramówce pokaże również szóstą serię kulinarnego programu „Hell’s Kitchen”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Retinoidy dla każdego? Odkryj pełnię możliwości od BasicLab Dermocosmetics
Materiał reklamowy

Retinoidy dla każdego? Odkryj pełnię możliwości od BasicLab Dermocosmetics

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów