„Taniec z Gwiazdami” stracił 280 tys. widzów, ale Polsat pozostał liderem

Czwartą edycję „Tańca z Gwiazdami” oglądało średnio 3,4 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program stracił 280 tys. widzów. Polsat w czasie jego nadawania był jednak liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 29,62 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Program „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawany był w Polsacie w piątki o godz. 20.05, w okresie od 11 września do 13 listopada br. Średnia oglądalność czwartej edycji show wyniosła 3,38 mln widzów, co przełożyło się na 22,12 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 15,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów - 3,77 mln - zgromadził odcinek z 6 listopada.

Oglądalność „Tańca z Gwiazdami 4” odcinek po odcinku

Dla porównania, drugą odsłonę „Tańca” w Polsacie, emitowaną w tym samym paśmie w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio 3,66 mln osób, przy udziale wynoszącym odpowiednio 24,07 proc. oraz 18,39 proc. (więcej na ten temat). Oznacza to, że show stracił 280 tys. widzów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/twoja-twarz-brzmi-znajomo-stracila-widzow-ale-pozostala-liderem-29-mln-zl-z-reklam ##

Polsat w czasie emisji tanecznego formatu zajął pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należała do TVN, który nadawał wtedy filmy fabularne w paśmie „Superkino”, co dało mu 11,13 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, serial „Anno Domini - Biblii ciąg dalszy” i filmy; 10,16 proc.), a czwarte -  TVP2 („O mnie się nie martw”, „Rodzinka.pl” i „Latający Klub II”; 9,48 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej to TVN był liderem, a dalej uplasowały się: Polsat, Dwójka i Jedynka.

Widownia „Tańca z Gwiazdami” na tle konkurencji

Wpływy reklamowe z czwartej edycji widowiska wyniosły 29,62 mln zł. Dla porównania, druga seria z reklam przyniosła 36,9 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Kryształową Kulę „Tańca z Gwiazdami 4” zdobyła Ewelina Lisowska, tańcząca w parze z Tomaszem Barańskim. Podczas programu zapowiedziano, że piąta odsłona widowiska pojawi się w Polsacie wiosną 2016 roku.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK