„Taniec z Gwiazdami” stracił 280 tys. widzów, ale Polsat pozostał liderem

Czwartą edycję „Tańca z Gwiazdami” oglądało średnio 3,4 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program stracił 280 tys. widzów. Polsat w czasie jego nadawania był jednak liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 29,62 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Program „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawany był w Polsacie w piątki o godz. 20.05, w okresie od 11 września do 13 listopada br. Średnia oglądalność czwartej edycji show wyniosła 3,38 mln widzów, co przełożyło się na 22,12 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 15,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów - 3,77 mln - zgromadził odcinek z 6 listopada.

Oglądalność „Tańca z Gwiazdami 4” odcinek po odcinku

Dla porównania, drugą odsłonę „Tańca” w Polsacie, emitowaną w tym samym paśmie w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio 3,66 mln osób, przy udziale wynoszącym odpowiednio 24,07 proc. oraz 18,39 proc. (więcej na ten temat). Oznacza to, że show stracił 280 tys. widzów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/twoja-twarz-brzmi-znajomo-stracila-widzow-ale-pozostala-liderem-29-mln-zl-z-reklam ##

Polsat w czasie emisji tanecznego formatu zajął pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należała do TVN, który nadawał wtedy filmy fabularne w paśmie „Superkino”, co dało mu 11,13 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, serial „Anno Domini - Biblii ciąg dalszy” i filmy; 10,16 proc.), a czwarte -  TVP2 („O mnie się nie martw”, „Rodzinka.pl” i „Latający Klub II”; 9,48 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej to TVN był liderem, a dalej uplasowały się: Polsat, Dwójka i Jedynka.

Widownia „Tańca z Gwiazdami” na tle konkurencji

Wpływy reklamowe z czwartej edycji widowiska wyniosły 29,62 mln zł. Dla porównania, druga seria z reklam przyniosła 36,9 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Kryształową Kulę „Tańca z Gwiazdami 4” zdobyła Ewelina Lisowska, tańcząca w parze z Tomaszem Barańskim. Podczas programu zapowiedziano, że piąta odsłona widowiska pojawi się w Polsacie wiosną 2016 roku.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]