SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Taniec z Gwiazdami” stracił 280 tys. widzów, ale Polsat pozostał liderem

Czwartą edycję „Tańca z Gwiazdami” oglądało średnio 3,4 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program stracił 280 tys. widzów. Polsat w czasie jego nadawania był jednak liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 29,62 mln zł.

Program „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawany był w Polsacie w piątki o godz. 20.05, w okresie od 11 września do 13 listopada br. Średnia oglądalność czwartej edycji show wyniosła 3,38 mln widzów, co przełożyło się na 22,12 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 15,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów - 3,77 mln - zgromadził odcinek z 6 listopada.

Oglądalność „Tańca z Gwiazdami 4” odcinek po odcinku

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

06-11-2015

20:05:45

3 774 114

23,62%

13-11-2015

20:05:46

3 568 550

21,86%

23-10-2015

20:07:12

3 489 039

21,73%

Dla porównania, drugą odsłonę „Tańca” w Polsacie, emitowaną w tym samym paśmie w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio 3,66 mln osób, przy udziale wynoszącym odpowiednio 24,07 proc. oraz 18,39 proc. (więcej na ten temat). Oznacza to, że show stracił 280 tys. widzów.

Polsat w czasie emisji tanecznego formatu zajął pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należała do TVN, który nadawał wtedy filmy fabularne w paśmie „Superkino”, co dało mu 11,13 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, serial „Anno Domini - Biblii ciąg dalszy” i filmy; 10,16 proc.), a czwarte -  TVP2 („O mnie się nie martw”, „Rodzinka.pl” i „Latający Klub II”; 9,48 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej to TVN był liderem, a dalej uplasowały się: Polsat, Dwójka i Jedynka.

Widownia „Tańca z Gwiazdami” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Polsat - Taniec z Gwiazdami 4

3 383 995

22,12%

15,23%

TVN

1 702 267

11,13%

17,27%

TVP1

1 553 758

10,16%

8,07%

TVP2

1 450 507

9,48%

9,99%

Wpływy reklamowe z czwartej edycji widowiska wyniosły 29,62 mln zł. Dla porównania, druga seria z reklam przyniosła 36,9 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Kryształową Kulę „Tańca z Gwiazdami 4” zdobyła Ewelina Lisowska, tańcząca w parze z Tomaszem Barańskim. Podczas programu zapowiedziano, że piąta odsłona widowiska pojawi się w Polsacie wiosną 2016 roku.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w październiku br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 12,88 proc.

Dołącz do dyskusji: „Taniec z Gwiazdami” stracił 280 tys. widzów, ale Polsat pozostał liderem

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
Oglądalność jakiej nie ma żadne inne polsatowskie show, jednak te udziały w 16-49 nie za tęgie.
odpowiedź
User
f
co trzeba mieć w głowie żeby ogl;adac taka szmire
odpowiedź
User
Mariola
A mi się podoba i chętnie taniec oglądam. To kultura, sztuka i trzeba z tym obcować. I nie zgadzam się, że inne show polsatu są słabe. Te muzyczne są też dobre, choć fakt faktem że mniej osób je ogląda.
odpowiedź