Tarraya wygrała przetarg na kampanię promującą Mazury

Ponad 6 mln zł netto przeznaczy w tym roku na kampanię promującą Mazury Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020. Zrealizuje je wybrana w przetargu agencja Tarraya.

BG
BG
Udostępnij artykuł:
Tarraya wygrała przetarg na kampanię promującą Mazury
fot. akpa

Działania prowadzone są w ramach projektu, którego celem jest wzrost do końca 2024 roku konkurencyjności przedsiębiorstw z obszaru Krainy Wielkich Jezior Mazurskich, zwiększenie dynamiki ekspansji lokalnego biznesu na rynek krajowy i rynki zagraniczne a także wzrost wartości inwestycji. Projekt realizowany jest w partnerstwie przez Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020 oraz 11 samorządów z obszaru KWJM.

Chodzi m.in. o zwiększenie rozpoznawalności Mazur jako atrakcyjnego obszaru dla prowadzenia działalności gospodarczej oraz lokowania inwestycji poprzez realizację do końca 2019 roku działań promocyjnych i PR, kreujących i utrwalających wizerunek jako właściwego miejsca do prowadzenia i rozwijania biznesu, inwestowania, dobrego miejsca do pracy oraz zamieszkania. Ponadto działania informacyjno - promocyjne maja służyć do wzmocnienia marki regionu oraz upowszechnienia korzyści płynących z inwestowania na tym obszarze.

Kampania ma być prowadzona w Polsce i poza jej granicami, obejmować będzie m.in. emisję filmu, folder promocyjny, działania w mediach społecznościowych, prasę, radio, internet, telewizję.

Działania będą podzielone na dwa etapy: kampanię wizerunkową oraz funkcjonalno-produktową.  

Za przygotowanie strategii, obsługę mediową oraz realizację kampanii odpowiada wybrana w trwającym kilka miesięcy przetargu agencja Tarraya, która pokonała w nim siedem konkurencyjnych ofert. Złożyły je: Media Group (z ceną 7,44 mln zł), bringmore advertising ( z ceną 6,15 mln zł), FM Pro (z ceną 7,68 mln zł), Infinity Media i Amabasada BC (z ceną 6,5 mln zł), Polski Instytut Rozwoju (z ceną 6,5 mln zł), Mastermind Media z Fleishman Hillard i John Pitcher (z ceną 6,9 mln zł) oraz Effective Media Solutions z Effective Media i DSK (z ceną 7,69 mln zł).Tarraya zaproponowała kwotę 6,05 mln zł. Agencja będzie pracować przy tej kampanii do końca br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS