Z danych Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe przychody „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) były o 36,1 proc. wyższe niż rok wcześniej, a „Gali” (G+J Polska) - o 40,1 proc. wyższe. Wpływy „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer) wzrosły w skali roku o 19,1 proc., „Flesza” (Edipresse Polska) - o 18,9 proc., a „Party” - o 17,7 proc. >>> Mocno spadła sprzedaż pism luksusowych, liderem „Twój Styl” Więcej niż przed rokiem zarobiły też z reklam „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) - o 11,2 proc., oraz „Viva!” (Edipresse Polska) - o 8,2 proc. >>> Dwutygodniki people: „Gala” o 96 proc. do góry, „Party” liderem Za to cennikowe wpływy reklamowe „Polityki” (Polityka Spółdzielnia Pracy) zmalały w skali roku aż o 32 proc. W przypadku „Wprost” (AWR Wprost) spadek wyniósł 7,2 proc., a w przypadku „Przyjaciółki” - 9,2 proc. >>> Top 65 tygodników w Polsce: „Tele Tydzień” liderem












