- Pozytywne przyjęcie przez czytelników zapoczątkowanej latem strategii poszerzenia tematyki „Tele Tygodnia” o treści spoza obszaru telewizji skłoniło wydawcę do rozwinięcia tej formuły - podaje Wydawnictwo Bauer w komunikacie.
Stanisław Janicki w swoim cyklu „W starym kinie” pisać będzie o największych gwiazdach polskiego filmu. Na łamach „Tele Tygodnia” pojawią się też reportaże przedstawiające dalsze losy bohaterów programu Elżbiety Jaworowicz „Sprawa dla reportera”.
Nowością będzie rubryka, w której omawiane będą aktualne zagadnienia konsumenckie jak np. zmiany w prawie. Magazyn publikować będzie także kalendarium wydarzeń sprzed lat oraz cykl „Encyklopedia Zdrowia”.
Cena „Tele Tygodnia” nie ulega zmianie i nadal wynosić będzie 1,99 zł. Wydawca nie podał nam czy i jak zmieni się objętość magazynu, ani jaki jest nakład najnowszego numeru.

Wprowadzeniu na rynek nowej formuły telewizyjnego pisma towarzyszyć będzie kampania telewizyjna w stacjach Telewizji Polskiej, Grupy Polsat i Grupy TVN. Za kreację spotów odpowiada Digit Art., media zakupił MEC.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” w pierwszym półroczu br. wyniosła 815 804 egz. (zobacz wyniki wszystkich tygodników telewizyjnych).











