W komunikacie wydawca „NYT” poinformował też, że obecnie liczba prenumeratorów drukowanych wersji dziennika przekroczyła 1,1 mln. W II kwartale br. tytułowi udało się pozyskać kolejne 33 tys. internetowych subskrypcji.
- Rozwój naszego segmentu cyfrowego wciąż przyspiesza, w drugim kwartale 2015 r. podwoiliśmy liczbę naszych nowych internetowych czytelników w porównaniu z danymi sprzed roku - podkreśla Mark Thompson, CEO The New York Times Company. - Przekroczenie bariery miliona subskrybentów jest prawdziwym kamieniem milowym w historii wydawnictwa. Wraz z nim poprawiają się także nasze wyniki związane z segmentem cyfrowej reklamy - w drugim kwartale przychody z tego tytułu zwiększyły się o 16 procent rok do roku - zaznacza Thompson.
Przy okazji The New York Times Company podała także inne wyniki dotyczące działalności firmy w II kwartale br. Po stronie przychodów zanotowano stratę na poziomie 1,5 proc. rok do roku, z ostateczną kwotą w wysokości 382,9 mln dol. Powodem słabszego wyniku są przede wszystkim mniejsze o 5,5 proc. wpływy od reklamodawców w drukowanych wydaniach gazety.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/axel-springer-z-nizszym-zyskiem-i-wiekszymi-wplywami-rozbudowuje-segment-cyfrowy ##
Pomimo słabszych przychodów gazeta w II kwartale br. wypracowała zysk operacyjny w wysokości 38,1 mln dol., co jest wynikiem lepszym od osiągniętego w tym samym okresie rok wcześniej, gdy zysk zamknął się kwotą 16,5 mln dol.











