SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„The Voice of Poland” straciło 230 tys. widzów. TVP2 wiceliderem

Dwunastą edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,51 mln osób. W porównaniu do jedenastej serii widownia show spadła o 230 tys. TVP2 w czasie emisji programu jest wiceliderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Kolejną edycję „The Voice of Poland” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.00, począwszy od 11 września br. Średnia widownia pierwszych odcinków muzycznego widowiska (do 25 września) wyniosła 1,51 mln osób, co przełożyło się na 12,25 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,83 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,05 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,98 mln oglądających, program zgromadził 25 września - dane dla odcinka z godz. 21.05.

Dla porównania, jedenasta edycję muzycznego widowiska, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio o 230 tys. widzów więcej - było to 1,74 mln osób, co przełożyło się na 14,89 proc. udziału w 4+, 15,04 proc. w 16-49 i 14,07 proc. w 16-59. Wówczas „The Voice of Poland” startowało godzinę później, niż obecnie.

TVP2 w czasie nadawania dwunastej edycji „The Voice of Poland” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVN z udziałem na poziomie 12,38 proc., emitujący wówczas gł. „Mam talent!”. Trzecia jest TVP1 (gł. prognoza pogody, „Alarm!”, „Komisarz Alex” i filmy fabularne; 12,12 proc.), a czwarty - Polsat (filmy; 4,06 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest druga.

Nowymi jurorami dwunastej edycji „The Voice of Poland” są Justyna Steczkowska oraz Sylwia Grzeszczak. Bez zmian w programie uczestników oceniają Baron i Tomson z Afromental. Czwartym jurorem jest Marek Piekarczyk, który już oceniał uczestników show w sezonach 2-5.

Względem poprzedniej edycji z programem rozstali się Urszula Dudziak, Michał Szpak i Edyta Górniak.

Muzyczny show prowadzą Tomasz Kammel i Małgorzata Tomaszewska.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.

Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland” straciło 230 tys. widzów. TVP2 wiceliderem

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mati
Co tu się dzieje w tym artykule? Najpierw nagłówek że VOP straciło widzów potem okazuje się że widownia wzrosła. Potem że średnio w zeszłym roku oglądało program 1,7 mln a w tym 1,5 gdzie 1,5 mln było tylko przy pierwszym odcinku a już kolejne miały oglądalność dającą średnią 1,7 mln...
odpowiedź
User
gosia
To straciło czy zyskało widzów, bo w tytule co innego i w leadzie co innego.
odpowiedź
User
Qwer
Dobrze, że zostawili Tomka Kamella i powrócił Piekarczyk. Największe atuty tej edycji.
odpowiedź