SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„The Voice of Poland” ze wzrostem widowni. TVP2 liderem

Jedenastą edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,74 mln osób. W porównaniu do dziesiątej serii widownia show wzrosła o 90 tys. TVP2 w czasie emisji programu jest zdecydowanym liderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49.

Jury „The Voice of Poland 11”; fot. Jan Bogacz/TVP Article

Kolejną edycję „The Voice of Poland” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 21.00 i 22.05, począwszy od 12 września br. Średnia widownia pierwszych odcinków muzycznego widowiska (do 26 września) wyniosła 1,74 mln osób, co przełożyło się na 14,89 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,07 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,91 mln oglądających, program zgromadził 26 września - dane dla odcinka z godz. 21.10.

Dla porównania, dziewiątą edycję muzycznego widowiska, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio o 90 tys. widzów więcej - było to 1,65 mln osób, co przełożyło się na 12,66 proc. udziału w 4+, 13,47 proc. w 16-49 i 12,79 proc. w 16-59. Wówczas „The Voice of Poland” startowało godzinę wcześniej, niż obecnie (o 20.05; program również kończył się o około 23.00).

TVP2 w czasie nadawania dziesiątej edycji „The Voice of Poland” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat z udziałem na poziomie 8,07 proc., emitujący wówczas gł. filmy fabularne i „Twoja twarz brzmi znajomo”. Trzecia jest TVP1 (gł. „Komisarz Alex” i filmy fabularne; 7,73 proc.), a czwarty - TVN (filmy; 5,59 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest zdecydowanym liderem.

Występy w „The Voice of Poland 11” ocenia jury w składzie: Tomson i Baron, Michał Szpak, Urszula Dudziak i Edyta Górniak.

Jedenastą edycję programu prowadzą Tomasz Kammel i Maciej Musiał. W gronie współprowadzących pojawia się także Adam Zdrójkowski, który wspólnie z Małgorzatą Tomaszewską wręcza uczestnikom zaproszenia do programu. Duet pojawi się również w odcinkach na żywo, a Zdrójkowski dołączy do Macieja Musiała także na etapie „Bitew”.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland” ze wzrostem widowni. TVP2 liderem

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hello
Jest Edyta Górniak, jest zabawa :D
14 4
odpowiedź
User
Anom
Tak czułem ze tak bedzie nr.1 bo.. nie ma programuu MAM TALENT TVN :)
22 9
odpowiedź
User
Dizel
Z programów typu talent show "The voice..." to zdecydowanie najlepszy program. Fajni ludzie, ciekawi i pozbawieni bufonady jurorzy, sympatyczny prowadzący duet Kammel-Musiał i dużo dobrej muzyki. Naprawdę pomimo tylu lat dobrze się to ogląda. Jeden z nielicznych w telewizji publicznej i w całej telewizji ogólnie, którzy trzyma poziom.
33 4
odpowiedź