1,65 widzów „The Voice of Poland 10”. TVP2 liderem rynku w 16-49

Dziesiątą edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,65 mln osób. TVP2 w czasie emisji programu jest wiceliderem rynku w 4+ i liderem w 16-49.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Kolejną edycję „The Voice of Poland” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.05, 21.10 i 21.55, począwszy od 7 września br. Średnia widownia pierwszych odcinków muzycznego widowiska (do 28 września; stacja z powodu transmisji koncertu nie pokazywała cyklu 21 września) wyniosła 1,65 mln osób, co przełożyło się na 12,65 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,79 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,91 mln oglądających, program zgromadził 28 września - dane dla odcinka z godz. 21.10.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-voice-senior-tvp-sklad-prowadzacych-jury-opinie,7170871446144641a ##

TVP2 w czasie nadawania dziesiątej edycji „The Voice of Poland” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVN z udziałem na poziomie 12,98 proc., emitujący wówczas „Mam talent” i filmy fabularne. Trzecia jest TVP1 (gł. „Pogoda”, „Alarm!”, Komisarz Alex” i filmy fabularne; 8,60 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne i „Twoja twarz brzmi znajomo”; 7,79 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-59 Dwójka jest wiceliderem rynku. Z kolei w grupie 16-49 stacja jest liderem.

grafika

Występy w „The Voice of Poland 10” ocenia jury w składzie: Michał Szpak (pełni tę funkcję od ósmej edycji), Tomson i Baron (dotychczas byli związani z show w edycjach 2-8), a także Margaret i Kamil Bednarek (nowi jurorzy).

Dziesiątą edycję talent-show bez zmian prowadzą Tomasz Kammel i Maciej Musiał, a nową gospodynią jest Marcelina Zawadzka, która w tej roli zastąpiła Barbarę Kurdej-Szatan.

Współprowadzącym muzyczne widowisko będzie również Adam Zdrójkowski, który pojawi się w odcinkach realizowanych na żywo. Wcześniej Zdrójkowski - wraz z Wiktorią Gąsiewską - wręcza zaproszenia do udziału w dziesiątej edycji programu wyłonionym w castingach uczestnikom.

Producentem programu jest firma Rochstar.

W ub.r. firma produkcyjna Rochstar osiągnęła 52,13 mln zł przychodów sprzedażowych (57 proc. więcej niż rok wcześniej) oraz 3,78 mln zł zysku netto (wobec 2,32 mln zł w 2017 roku).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele