SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„The Voice of Poland” straciło 230 tys. widzów. TVP2 wiceliderem

Dwunastą edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,51 mln osób. W porównaniu do jedenastej serii widownia show spadła o 230 tys. TVP2 w czasie emisji programu jest wiceliderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Jury 12. edycji "The Voice of Poland" Fot. Jan Bogacz / TVP Article

Kolejną edycję „The Voice of Poland” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.00, począwszy od 11 września br. Średnia widownia pierwszych odcinków muzycznego widowiska (do 25 września) wyniosła 1,51 mln osób, co przełożyło się na 12,25 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,83 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,05 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,98 mln oglądających, program zgromadził 25 września - dane dla odcinka z godz. 21.05.

Dla porównania, jedenasta edycję muzycznego widowiska, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio o 230 tys. widzów więcej - było to 1,74 mln osób, co przełożyło się na 14,89 proc. udziału w 4+, 15,04 proc. w 16-49 i 14,07 proc. w 16-59. Wówczas „The Voice of Poland” startowało godzinę później, niż obecnie.

TVP2 w czasie nadawania dwunastej edycji „The Voice of Poland” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVN z udziałem na poziomie 12,38 proc., emitujący wówczas gł. „Mam talent!”. Trzecia jest TVP1 (gł. prognoza pogody, „Alarm!”, „Komisarz Alex” i filmy fabularne; 12,12 proc.), a czwarty - Polsat (filmy; 4,06 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest druga.

Nowymi jurorami dwunastej edycji „The Voice of Poland” są Justyna Steczkowska oraz Sylwia Grzeszczak. Bez zmian w programie uczestników oceniają Baron i Tomson z Afromental. Czwartym jurorem jest Marek Piekarczyk, który już oceniał uczestników show w sezonach 2-5.

Względem poprzedniej edycji z programem rozstali się Urszula Dudziak, Michał Szpak i Edyta Górniak.

Muzyczny show prowadzą Tomasz Kammel i Małgorzata Tomaszewska.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland” straciło 230 tys. widzów. TVP2 wiceliderem

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Qwer
Dobrze, że zostawili Tomka Kamella i powrócił Piekarczyk. Największe atuty tej edycji.
odpowiedź
User
Jacieniemoge
Japierdziele, ale tendencyjny artykuł. Dlaczego podajecie oglądalność od 28 potem poprzedni tydzień i pierwszy? Nigdy tak nie robicie, a to wygląda jakby Voice tracił widzów, tymczasem zyskuje. Może trochę obiektywności?
odpowiedź
User
Irek świrek
No jak się wlicza do trendów oglądalność Voica pod meczem Polska-Anglia to później takie głupoty wychodzą. Realnie ostatni weekend pokazuje w jakiej kondycji jest ten program na tle ostatnich sezonów czy konkurencji.
odpowiedź