SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tina” ze zmienioną szatą graficzną, wśród nowych rubryk przepisy od zwycięzcy „MasterChefa”

Dwutygodnik „Tina” (Wydawnictwo Bauer) od środy 26 lutego będzie ukazywał się w odnowionej formule i szacie graficznej. Pojawi się m.in. autorska rubryka z przepisami kulinarnymi Grzegorza Zawieruchy, zwycięzcy „MasterChefa”.

Magazyn zyskuje nowe rubryki z poradami; powiększone też zostają działy: Moda i Kuchnia. Przewodnią myślą zmian jest uzyskanie bardziej czytelnej i przejrzystej struktury. Wydawca wprowadza w ten sposób nowy sposób komunikacji z czytelniczkami. Powiększony dział mody od teraz prezentować ma najnowsze trendy, zastępując dotychczasowy modułowy układ - dużymi, inspiracyjnymi zdjęciami. Praktyczne i poradnicze podejście do mody nadal mają prezentować dwie inne rubryki: „Modowy przewodnik" oraz „Modowe tak i nie".

Dział kulinarny zyskał autorską rubrykę - „Szef kuchni poleca" z przepisami Grzegorza Zawieruchy, zwycięzcy programu „MasterChef”. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/masterchef-8-edycja-1-91-mln-widzow-tvn-liderem-w-16-49 Zmienił się także zakres tematyczny rubryki Psychologia, która w nowej formule porusza ważne dla niej tematy dotyczące związków, relacji, rodziny, samorozwoju - czyli jest bardziej dopasowana do oczekiwań grupy docelowej.

Nowa „Tina" będzie dostępna w dwóch wersjach. Podstawowej w cenie 1,99 zł i z książeczką kulinarną w cenie 3,19 zł. Sprzedaż najnowszego wydania (5/2020) zostanie wsparta kampanią reklamową w telewizji, natomiast wydania kolejnego (6/2020) - kampanią w radiu RMF FM. Kampania obejmuje także magazyny Wydawnictwa Bauer. Zakup mediów zaplanował dom mediowy Wavemaker, a kreację przygotował Digit-Art.

Z danych ZKDP wynika, że w listopadzie 2019 roku średnia sprzedaż „Tiny” wyniosła 80 316 egz. (po spadku o 14,48 proc. rok do roku).

Dołącz do dyskusji: „Tina” ze zmienioną szatą graficzną, wśród nowych rubryk przepisy od zwycięzcy „MasterChefa”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl