Tomasz Kot jako hipnotyzer w kampanii Netii (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca nową promocję Netii.W akcji bierze udział aktor Tomasz Kot, wcielając się w rolęhipnotyzera.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach startującej właśnie "Hipnotyzującejpromocji" wszyscy nowi i przedłużający umowy klienci Netiiwybierając kontrakt na 24 miesiące, przez pierwsze pół roku zainternet zapłacą 1 zł miesięcznie, a za pakiet internet+telefon - 2zł miesięcznie. Usługi można też poszerzyć o mobilny internet nadotychczasowych warunkach. Promocję wspiera kampania reklamowa, wktórej Tomasz Kot wciela się w rolę hipnotyzera przypominającegosłynnego Kaszpirowskiego i przedstawia nową ofertę. Aktor brałudział w dwóch poprzednich kampaniach Netii, w pierwszej (wspólniez Piotrem Adamczykiem i Magdaleną Różczką) odgrywając polityk, a wdrugiej - ojca rodziny Romów.

Akcja reklamowa rusza obecnie w prasie, a od 1 październikabędzie prowadzona w telewizji (spoty 45-, 30- i 15-sekundowe),radiu (spoty 30- i 15-sekundowe) oraz internecie (bannery naszerokozasięgowych portalach oraz plikacje do pobrania: wygaszaszekranu i program do tworzenia "osobistych" filmów zhipnotyzerem).Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowaBrasil, a planowaniem mediów zajął się dom mediowyZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication