SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TP-Link po 20 latach zmienia identyfikację wizualną

Oferująca produkty i rozwiązania sieciowe firma TP-Link przechodzi rebranding: zmienia identyfikację wizualną (m.in. logotyp) oraz wprowadza nowe hasło główne „Reliably Smart”.

Nowe logo TP-Link ma formę strzałki skierowanej do środka okręgu, co ma podkreślać koncentrację firmy na kliencie. Nazwa spółki jest zapisana samymi małymi literami. Cały znak ma być odzwierciedleniem prostoty i intuicyjności.

Nowy slogan główny „Reliably Smart” (dotychczasowe hasło to „The Reliable Choice”) akcentuje krok TP-Link w stronę produktów z kategorii smart home.

To pierwszy rebranding firmy po 20 latach działalności. - W miarę rozrostu naszego portfolio produktowego przyszedł czas, aby wizerunek naszej marki rozwijał się razem z nim - uzasadnia Jeffrey Chao, współzałożyciel i prezes TP-Link.

Elementy nowej identyfikacji zostały już wprowadzone na stronie internetowej i w kanałach socialmediowych firmy, a z czasem pojawią się na opakowaniach produktów oraz ekspozycjach sklepowych.

Oficjalna prezentacja nowego wizerunku TP-Link nastąpi podczas targów IFA w Berlinie na początku września br.

Dołącz do dyskusji: TP-Link po 20 latach zmienia identyfikację wizualną

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kacper3100
A na cholerę ta zmiana?
odpowiedź
User
zawiedziony
Teraz to wygląda jak chińska podróba TP-Linka.
odpowiedź
User
Chińczycy :)
Chińczycy to tacy mociumpanowie :) Jak obrotny managier z Europy wciśnie im informację, że muszą zmienić obrazek, to to zrobią. I zapłacą za to jak za zboże. Mam nadzieję, że ten obrotny managier był z Polski i to do jego agencji (i jego kieszeni) powędrowało parę złotych za obrazek. Kolejny pan Daniels też na pewno mnie poprze :)
odpowiedź