Trendbook Wizaz.pl 2018 już do pobrania

Zespół Wizaz.pl zdefiniował siedem kluczowych trendów urodowych, które dominują w 2018 roku. Już w pierwszych dniach po opublikowaniu wersja online osiągnęła ponad 22 tysiące pobrań – ten wynik świadczy o niesłabnącym zainteresowaniu merytoryczną wiedzą na temat trendów i kosmetyków.

artykuł sponsorowany
artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
Trendbook Wizaz.pl 2018 już do pobrania

Trendbook to zbiór wiedzy opartej na danych z serwisu Wizaz.pl (liczba wzmianek na Forum, analiza wzrostu recenzji i produktów w katalog Kosmetyk Wszech Czasów) oraz wynikach Google Trends. Wszystkie wnioski zostały poparte opiniami uznanych ekspertów branży beauty oraz topowych Influencerek, takich jak Ewa Grzelakowska-Kostoglu (Red Lipstick Monster), Agnieszka Grzelak czy Zuzanna Matejkowska (Lamakeupebella).

 „Kiedy rok temu przygotowałyśmy pierwszą edycję Trendbooka Wizaz.pl, zastanawiałyśmy się, czy mamy szansę z naszą publikacją w czasach, kiedy dzięki Internetowi wszystkie nowinki są na wyciągnięcie ręki. Trendbook 2017 okazał się jednak ogromnym sukcesem – pobrało go ponad 26 tysięcy osób! Nasza redakcja została zasypana e-mailami z przemyśleniami i podziękowaniami. Dlatego po raz drugi wybrałyśmy 7 najważniejszych trendów kolejnego roku. Ostateczną listę konsultowałyśmy z ekspertami - lekarzami, makijażystami i influencerkami, które cały czas śledzą światowe odkrycia naukowe, pokazy i nowinki.” – mówi Aneta Wikariak, redaktor naczelna Wizaz.pl.

7 dominujących trendów beautyWizaz.pl od 18 lat stanowi największe i cieszące się zaufaniem źródło wiedzy o kosmetykach i trendach urodowych. Licząca ponad 6 milionów społeczność (źródło Gemius Prism., luty 2018r.) i jej aktywność w serwisie, dostarczyła danych, na podstawie których Wizaz.pl zdefiniował 7 kluczowych trendów, mających wpływ na rynek kosmetyków w Polsce: Zoom na oko, Galaxy glam, Krótki skład, Wet look, Smart beauty, Domowy detoks, Sleeping beauty. Z publikacji dowiadujemy się m. in., że ilość recenzji kosmetyków o działaniu detoksykującym wzrosła w ubiegłym roku aż o 839%.

„Uwierzyliśmy liczbom! To m.in. na podstawie zainteresowania konkretnymi frazami czy wzrostu liczby opinii i produktów z konkretnego obszaru, zdefiniowaliśmy 7 trendów, które będą dominowały w 2018 roku i mają mocny wpływ na rynek kosmetyków w Polsce. Wizaz.pl już od 18 lat jest prawdziwym barometrem trendów beauty!” – tłumaczy Katarzyna Brasiak–Filipczyk, product manager Wizaz.pl

Trendbook Wizaz.pl 2018 można pobrać za darmo (w całości lub w formie pojedynczych trendów) na stronie http://wizaz.pl/trendbook.

artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska