Trzy agencje zajmą się obsługą eventów dla PKP Intercity

Spółka PKP Intercity rozstrzygnęła przetarg na wybór agencji eventowych. Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że do współpracy wybrała 3 firmy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przewoźnik wymagał, by wraz z ofertą złożyć - w formie prezentacji - rozwiązania dwóch zadań: przygotowanie strefy promocyjnej wraz z opracowaniem i przeprowadzeniem aktywności eventowych dla spółki oraz prezentacja taboru na dworcu kolejowym i przeprowadzenie aktywności promocyjnych informujących o partnerstwie PKP Intercity i wyścigu Tour de Pologne. 

Przewoźnik do współpracy wybrał 3 firmy: Mediatouch, Bespoke i New Look Advertising. 

PKP Intercity będzie z nimi współpracować przez rok.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?