Trzy nowe kategorie w 15. edycji Effie Awards, znika digital

Ruszyły zgłoszenia do 15. edycji konkursu Effie Awards, nagradzającego efektywność działań komunikacyjnych i osiągane wyniki biznesowe. W tym roku pojawiają się trzy nowe kategorie: motoryzacja, media i rozrywka oraz technology & innovation. Znika natomiast kategoria digital.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Trzy nowe kategorie w 15. edycji Effie Awards, znika digital

Effie Awards jest konkursem doceniającym najbardziej efektywną komunikację marketingową. Kryteria według których, złożone z ekspertów jury, wyłoni zwycięzców to: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, jej rozwinięcie w działania reklamowe oraz efekty komunikacji.

W tym roku pojawiają się trzy nowe kategorie: motoryzacja, media i rozrywka oraz technology & innovation.

Media i rozrywka - to rozszerzona kategoria media. Można do niej zgłaszać kampanie promujące media, wydawców, stacje telewizyjne, stacje radiowe, czasopisma, a także od tego roku kampanie promujące produkty związane z rozrywką i różne formy spędzania czasu wolnego.Motoryzacja - ta kategoria została wyłoniona z kategorii „Dobra konsumenckie” ze względu na rosnącą z roku na rok liczbę zgłoszeń marek samochodowych. Technology & innovation - to nowa kategoria, która ma promować innowacyjność myślenia. Nie tylko w kontekście strategii i kreacji rozwiązań kreatywnych, ale i w kontekście angażowania konsumenta w przekaz marketingowy poprzez wykorzystanie nowych kanałów czy technologii.

W tym roku zrezygnowano z kategorii digital. Jak tłumaczy Marcin Gaworski, dyrektor zarządzający 180heartbeats + Jung v. Matt i członek komitetu organizacyjnego Effie, obecnie ten obszar stał się nieodłączną częścią komunikacji marketingowej.

- Uważamy, że dla kampanii komunikacji interaktywnej jest miejsce w kategoriach produktowych czy usługowych i w kategoriach specjalnych - dodaje Gaworski.

W tym roku, poza nowymi kategoriami, wydłużono również okres kwalifikacyjny zgłoszeń. W konkursie mogą brać udział kampanie marketingowe realizowane w Polsce od 1 stycznia 2013 do 31 marca 2014 roku.

Jury będzie oceniało projekty zgłoszone w 20 kategoriach (w tym w trzech nowych): artykuły nieżywnościowe, bankowość, dobra konsumenckie, e-commerce / e-services / m-commerce, kampanie dotyczące edukacji społecznej, kampanie CSR, leki i suplementy diety, media i rozrywka, motoryzacja, napoje, pro bono, promocja miejsc i wydarzeń oraz sponsoringu kultury i sportu, retail, telekomunikacja, ubezpieczenia i inwestycje, usługi, żywność oraz kategorie specjalne: launch, limited budget, long term marketing excellence, technology & innovation.

Kampanie można zgłaszać do 26 maja (pierwszy termin) oraz 6 czerwca 2014 roku (termin ostateczny).

Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w trakcie Gali Effie Awards 6 października 2014 r. w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów