TVN dominuje wśród najpopularniejszych mediów tradycyjnych na Instagramie, „Top model” przed „Szkołą” i „19+” (TOP 20)

Wśród najpopularniejszych i najaktywniejszych kont mediów pozainternetowych na Instagramie przeważają profile programów, seriali i stacji Grupy TVN. Liderem jest „Top model”, wyprzedający profile TVN i „Szkoły”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Na koniec września instagramowy profil „Top model” obserwowało 308,5 tys. użytkowników, o 0,3 proc. mniej niż miesiąc wcześniej - wynika z danych firmy SoTrender. Na kolejnych miejscach znalazły się TVN z 253,4 tys. obserwujących (4 proc. więcej niż przed miesiącem) i „Szkoła” TVN z 246,1 tys. followersów (0,3 proc. więcej).

W czołowej dwudziestce jest jeszcze sześć profili produkcji i kanałów Grupy TVN: „19+” (129,7 tys. followersów), „Dzień dobry TVN” (116,3 tys.), TVN24 (85,3 tys.), „Projektu lady” (49 tys.), „Faktów” (48,2 tys.) i „Na Wspólnej” (40 tys.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/littlemoonster96-przed-maffashion-i-deynn-na-czele-tworcow-internetowych-na-instagramie-top-20 ##

Z pozostałych marek telewizyjnych najpopularniejsza jest Eska TV, która z 243,5 tys. followersów wyprzedza m.in. profile „Voice of Poland” (111,7 tys.), MTV Polska (57,6 tys.) i Polsatu (41,2 tys.).

W rankingu znalazła się jedna marka radiowa (Radio Eska) i kilka prasowych (polskie edycje „Glamour”, „Elle”, „National Geographic” i „Harper’s Bazzar”, „Gazeta Wyborcza”).

grafika

Na profilu serialu „19+” internauci wykonali 615,8 tys. różnych aktywności (polubień i komentarzy), średnio 5,1 tys. na każdy wpis. Konto „Szkoły” zanotowało 533,8 tys. takich działań użytkowników, konto TVN - 457,7 tys., a profil „Voice of Poland” - 320,5 tys.

Każdy wpis na profilu „Top model” wywołał przeciętnie 4,7 tys. aktywności.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-przed-disney-channel-liderem-stacji-tv-na-youtubie-voice-of-poland-najpopularniejszym-programem ##

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style