WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Nicktoons rusza 15 lutego, zastąpi Nickelodeon HD. Sprzedażą reklam zajmie się TVN Media

TVN Media organizuje Międzynarodową Konferencję TV Day. Martin Lindstrom gościem honorowym

2018-02-14 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W środę 14 marca br. biuro reklamy TVN Media organizuje drugą edycję Międzynarodowej Konferencji TV Day, poświęconą roli telewizji we współczesnej komunikacji marketingowej. Gościem specjalnym będzie Martin Lindstrom, specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu.

TVN Media organizuje Międzynarodową Konferencję TV Day. Martin Lindstrom gościem honorowym

Tematem przewodnim drugiej edycji konferencji TV Day jest poszukiwanie fundamentów skutecznej komunikacji w trzech głównych obszarach: zrozumienie widza-konsumenta, budowanie relacji z marką oraz mierzenie efektywności tego procesu. Podczas spotkania zostaną zaprezentowane wyniki najnowszych międzynarodowych badań i studia przypadków.

W wydarzeniu - podobnie jak w ubiegłym roku - weźmie udział blisko 1000 gości, a będą to przedstawiciele domów mediowych, reklamodawców i nadawców z Polski i zagranicy.

Gościem specjalnym będzie TV Day Martin Lindstrom, który przez wiele lat był związany zawodowo z agencją reklamową BBDO. Doświadczenie zawodowe zdobywał współpracując z takimi markami jak: Mars, Pepsi, Ericsson, The Walt Disney Company, American Express, Mercedes-Benz, Visa, McDonald’s, Gillette, Yellow Pages i Microsoft.

Oprócz Lindstroma na konferencji wystąpią także:
- Wendy West, amerykańska producentka telewizyjna i autorka scenariuszy
- Jacek Balicki, wiceprezes zarządu ds. marketingu, platforma nc+
- Marta Szwakopf, dyrektor kanałów tematycznych i reklamy, platforma nc+
- Jorge Papanicolau, global product leader - international total audience measurement, Nielsen
- Peter Field, independent marketing and advertising professional, Peter Field Consulting
- Craig Macdonald, managing director - Lead programmatic Media Practice and Digital Transformation, Accenture Strategy
- Edyta Czarnota, managing partner, Zymetria
- Maciej Ziąbrowski, dyrektor ds. strategii i badań produktu reklamowego, TVN Media
- Matt Hill, research and planning director, Think Box UK

Pierwsza edycja TV Day odbyła się w lutym ub.r., a gościem specjalnym był Bob Hoffman.

Przypomnijmy, że w listopadzie 2016 roku TVN Media uruchomiło platformę tv.tvnmedia.pl, która gromadzi materiały i branżową dyskusję na temat roli telewizji w nowoczesnej komunikacji marketingowej.

Autor: łb

Wiecej informacji: tv day, TVN Media, konferencja

Komentarze (2) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia