SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Media organizuje Międzynarodową Konferencję TV Day. Martin Lindstrom gościem honorowym

W środę 14 marca br. biuro reklamy TVN Media organizuje drugą edycję Międzynarodowej Konferencji TV Day, poświęconą roli telewizji we współczesnej komunikacji marketingowej. Gościem specjalnym będzie Martin Lindstrom, specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu.

Tematem przewodnim drugiej edycji konferencji TV Day jest poszukiwanie fundamentów skutecznej komunikacji w trzech głównych obszarach: zrozumienie widza-konsumenta, budowanie relacji z marką oraz mierzenie efektywności tego procesu. Podczas spotkania zostaną zaprezentowane wyniki najnowszych międzynarodowych badań i studia przypadków.

W wydarzeniu - podobnie jak w ubiegłym roku - weźmie udział blisko 1000 gości, a będą to przedstawiciele domów mediowych, reklamodawców i nadawców z Polski i zagranicy.

Gościem specjalnym będzie TV Day Martin Lindstrom, który przez wiele lat był związany zawodowo z agencją reklamową BBDO. Doświadczenie zawodowe zdobywał współpracując z takimi markami jak: Mars, Pepsi, Ericsson, The Walt Disney Company, American Express, Mercedes-Benz, Visa, McDonald’s, Gillette, Yellow Pages i Microsoft.

Oprócz Lindstroma na konferencji wystąpią także:
- Wendy West, amerykańska producentka telewizyjna i autorka scenariuszy
- Jacek Balicki, wiceprezes zarządu ds. marketingu, platforma nc+
- Marta Szwakopf, dyrektor kanałów tematycznych i reklamy, platforma nc+
- Jorge Papanicolau, global product leader - international total audience measurement, Nielsen
- Peter Field, independent marketing and advertising professional, Peter Field Consulting
- Craig Macdonald, managing director - Lead programmatic Media Practice and Digital Transformation, Accenture Strategy
- Edyta Czarnota, managing partner, Zymetria
- Maciej Ziąbrowski, dyrektor ds. strategii i badań produktu reklamowego, TVN Media
- Matt Hill, research and planning director, Think Box UK

Pierwsza edycja TV Day odbyła się w lutym ub.r., a gościem specjalnym był Bob Hoffman.

Przypomnijmy, że w listopadzie 2016 roku TVN Media uruchomiło platformę tv.tvnmedia.pl, która gromadzi materiały i branżową dyskusję na temat roli telewizji w nowoczesnej komunikacji marketingowej.

Dołącz do dyskusji: TVN Media organizuje Międzynarodową Konferencję TV Day. Martin Lindstrom gościem honorowym

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
konkurent
Pomysł jest ciekawy, oby znów nie było przerostu formy nad treścią i sztucznej promocji wszystkich obsługiwanych niszówek
odpowiedź
User
haha
wszystkich? to chyba nie wiesz, ile tvn stacji obsluguje.
zgadzam sie natomiast, ze wystapienia i tresc nie byly sprawdzone, albo ktoś to zaniedbał.
odpowiedź