TVN Media wprowadza spoty 360 stopni na Player.pl

TVN Media wprowadza do oferty serwisu Player.pl reklamę 360 stopni,  która zachęca użytkownika do interakcji ze spotem. Pierwszy marketerem, który z niej skorzystał, jest firma deweloperska Murapol.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Jak przekonuje TVN Media, taka forma reklamy powoduje, że użytkownik może zmieniać kierunek patrzenia, wybierać i zatrzymać się na najciekawszym w danym momencie fragmencie reklamy.

Obracanie materiału w różnym kierunku możliwe jest dzięki kliknięciu w nawigacje, klawiaturę, myszkę albo za pomocą odpowiedniego przesunięcia palcem na ekranie urządzenia mobile. Emitowana reklama może być również klikalna. W tym celu w lewym górnym rogu umieszczony został button, po kliknięciu w który użytkownik może zostać przeniesiony na stronę docelową.

Pierwszą reklamę 360 stopni użytkownicy serwisu Player.pl mieli okazje zobaczyć przy premierze serialu „Para nie do pary” 26 września. Widzowie mogli dosłownie przenieść się w sam środek akcji i oglądać perypetie bohaterów z różnych perspektyw. Zastosowana podczas nagrywania technologia 360 stopni dała widzom możliwość dowolnego przesuwania obrazu podczas oglądania, dzięki temu on sam decydował, na którego z aktorów patrzeć w danej chwili. Jako pierwszy marketer technologię 360 stopni wykorzystała firma deweloperska Murapol - do zaprezentowania  oferty swoich mieszkań.

Reklama 360 stopni już dostępna w ofercie sprzedaży TVN Media w serwisie Player.pl - na desktopie, responsywnych stronach na Androidzie, w aplikacji player.pl  na systemach Android i iOS. TVN Media zapowiada dostęp tej formy reklamy również w obszarze news & business.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana