TVN promuje kanały nowej generacji (wideo)

TVN Warner Bros. Discovery w czwartek ruszył z kampanią promocyjną, wspierającą wprowadzenie 15 kanałów nowej generacji, czyli kanałów FAST. Dostępne są one w Playerze od zeszłego czwartku.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
TVN promuje kanały nowej generacji (wideo)
fot. Shutterstock.com

- Minął tydzień, odkąd zaprezentowaliśmy rynkowi 15 kanałów TVN nowej generacji. Był to ruch odważny, przełomowy, ale jak czas pokazał, też słuszny. Kanały spotkały się ciepłym przyjęciem i stały się ofertą, do której użytkownicy często wracają. To dla nas dowód na to, że wyczuwamy potrzeby naszych klientów i odpowiadamy na nie. Do tej pory mówiliśmy o kanałach TVN nowej generacji w naszych serwisach, teraz wychodzimy z komunikacją marketingową szeroko. A to znaczy, że najlepsze wyniki dopiero przed nami - mówi Maciej Gozdowski, group vice president – streaming w Warner Bros. Discovery w Polsce.

Do pierwszego etapu kampanii użyto wybranych kanałów nowej generacji, m.in. TVN Rajska Miłość, TVN Talk Show, TVN Rewolucje w kuchni czy TVN Kultowe Seriale.

Działania obejmują media własne i media płatne: telewizja, digital, social media oraz prasa. Obok spotów i grafik launch'owych w ramach kampanii została przygotowana linia edukacyjna - wideo oraz grafiki, która wyjaśnia, czym są kanały TVN nowej generacji oraz jak z nich korzystać.

Za przygotowanie działań odpowiadał dział marketingu TVN Warner Bros. Discovery.

Kanały FAST od TVN ruszyły 18 stycznia br. Oferują kontent pokazywany w przeszłości w kanałach TVN - seriale fabularne, paradokumenty, formaty reality-show, programy rozrywkowe czy magazyny tematyczne. Oglądać je można za darmo w Playerze.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day