TVN nowym liderem w grupie komercyjnej. Seriale TVP2 hitami tygodnia

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do Polsatu. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział liderującego Polsatu w okresie od 20 do 26 października 2014 roku zmniejszył się o 0,88 pkt. proc. do 13,08 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,07 pkt. proc. i wyniósł 13,01 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się TVP1. Jej wynik to 11,32 proc., po wzroście o 0,14 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (8,88 proc.; w dół o 0,32 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV Puls (3,27 proc.; + 0,20 pkt. proc.), TV4 (2,88 proc.; + 0,25 pkt. proc.), TVP Info (2,73 proc.; + 0,35 pkt. proc.), Puls 2 (1,56 proc.; + 0,07 pkt. proc.), Polsat News (1,06 proc.; + 0,17 pkt. proc.), Nickelodeon (0,81 proc.; + 0,17 pkt. proc.) i TVP ABC (0,73 proc.; + 0,08 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,14 pkt. proc. do 14,85 proc. udziału. Z kolei na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,71 pkt. proc. do 14,32 proc.Ostatnią pozycję podium zajęła TVP1 - wzrost o 0,45 pkt. proc. do 8,32 proc. udziału. Z kolei na czwarte miejsce spadła Dwójka (w dół o 0,38 pkt. proc. do 7,24 proc.).

Największą widownię w zeszłym tygodniu - 6,61 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”. Drugie miejsce należało do „Na dobre i na złe” Dwójki z 5,32 mln widzów. Na podium znalazł się jeszcze „Ojciec Mateusz” TVP1, który przyciągnął uwagę 4,70 mln widzów.

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 20.10.2014 - 26.10.2014 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 20.10.2014 - 26.10.2014 - grupa 16-49

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online