TVN szykuje na jesień nowy serial w Rybniku. Miasto zapłaci za promocję 370 tys. zł

W połowie kwietnia br. w Rybniku wystartują zdjęcia do nowego serialu stacji TVN, który na antenę trafi jesienią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Miasto Rybnik za lokowanie plenerów zapłaci TVN blisko 370 tys. zł.

Beata Goczał / łb
Beata Goczał / łb
Udostępnij artykuł:

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, władze Rybnika podpisały z TVN Media umowę dotyczącą lokowania tego miasta w serialu, który na antenie TVN ma się pojawić najpóźniej jesienią br. Kontrakt podpisano w wyniku rozstrzygniętego przetargu, który dotyczył promocji miasta poprzez jego lokowanie w serialu fabularnym na antenie ogólnodostępnej telewizji.

Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że stacja TVN jest już gotowa do realizacji produkcji, a prace na planie w Rybniku wystartują w połowie kwietnia. Serial jest oparty na oryginalnym scenariuszu, ma być produkcją o charakterze medycznym. Szczegóły nie są na razie znane.

W nowym serialu TVN zagrać mają m.in. Maja Ostaszewska i Maciej Zakościelny. Za projekt odpowiada Dorota Kośmicka-Gacke, jedna z bardziej znanych producentek seriali w naszym kraju. W przeszłości odpowiadała za takie seriale jak: "Niania", "Londyńczycy", "Rodzinka.pl" czy "Druga szansa".

W briefie przetargowym władze Rybnika określiły, że promocja miasta ma się odbywać w serialu, który będzie miał minimum 12 odcinków, będzie pokazywany najpóźniej od października br. w dni powszednie, nie wcześniej niż o godz. 20. Oczekiwały realizacji minimum 36 ujęć we wszystkich odcinkach serii, pokazujących architekturę Rybnika oraz jego charakterystyczne miejsca w ujęciach plenerowych (tzw. establishe, czyli ujęcie plenerowe przedzielające sceny lub w trakcie trwania sceny). Kolejnym z warunków było umieszczenie w serialu minimum 6 wskazań słownych - „Rybnik” w dialogach bohaterów, w pozytywnym lub neutralnym kontekście. Premierowe odcinki serialu mają być dostępne na platformie VoD.

Poza tym władze Rybnika wymagają, by w serialu występowali znani i uznani aktorzy. Ich zdaniem taka obsada zapewni wysoką oglądalność produkcji i najlepszą promocję miasta.

TVN Media jako jedyna firma złożyła ofertę w tym przetargu. Wyceniła ją na 369 tys. zł brutto. Zapewniła Rybnikowi 40 ujęć i 10 wskazań słownych w dialogach bohaterów.

Przypomnijmy, że podobne umowy TVN Media zawierało m.in. z władzami Torunia - to miasto korzystało z lokowania w serialu „Lekarze”. Akcja tej produkcji toczyła się właśnie w Toruniu.

Beata Goczał / łb
Autor artykułu:
Beata Goczał / łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem