TVN24 liderem stacji tematycznych, traci TVP Info. TVP ABC wyprzedziło TVP Seriale

Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w lutym 2019 roku zajęło TVN24, a w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TTV - raport Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w lutym 2019 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 4,19 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 22,16 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Drugą lokatę zajęło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,25 proc. (po spadku o 5,25 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-luty-2019-tvp1-liderem-tvp2-przed-tvn-hity,7171111142647937a ##

Podium uzupełnia kanał TTV. Jego udział zwiększył się o 7,84 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 2,20 proc.

Z piątej na czwartą pozycję awansowało TVP ABC. Średni udział tej stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 1,55 proc., po wzroście względem lutego ub.r. o 7,64 proc.

Na piątą lokatę spadła stacja TVP Seriale z wynikiem w zeszłym miesiącu na poziomie 1,26 proc., po spadku o 13,70 proc. - największym w top 10. W czołowej dziesiątce zestawienia uplasowały się jeszcze takie kanały jak: TVP Sport (1,21 proc.; + 404,17 proc. - największy wzrost w top 10), TVP3 (1,04 proc.; + 20,93 proc.), Stopklatka TV (1,02 proc.; + 8,51 proc.), , Eurosport 1 (0,92 proc.; - 2,13 proc.) i Fokus TV (też 0,92 proc.; - 1,08 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w lutym 2019 roku pierwsze miejsce zajął kanał TTV, którego udział w porównaniu do lutego 2018 roku zwiększył się o 28,57 proc. i wyniósł 3,24 proc.

Drugą lokatę zajął TVN24 (2,36 proc.; wzrost o 17,41 proc.). Podium uzupełnia TVP ABC (1,52 proc.; w dół o 3,80 proc.).

Największym wzrostem w top 10 również i tutaj pochwalić się mógł TVP Sport - było to 700 proc. do 1,04 proc.

W tym ujęciu największą stratę w czołowej dziesiątce odnotowało TVN Style - było to 4,12 proc. 0,93 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wolt z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z Booksy

Wolt z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z Booksy

Biednie w "Gazecie Wyborczej"? Szefowa "Solidarności": dziennikarze dorabiają w McDonaldzie i na Uberze

Biednie w "Gazecie Wyborczej"? Szefowa "Solidarności": dziennikarze dorabiają w McDonaldzie i na Uberze

Meta wygrywa ważny proces. Nie musi sprzedawać WhatsAppa i Instagrama

Meta wygrywa ważny proces. Nie musi sprzedawać WhatsAppa i Instagrama

Polskie Radio Dzieciom świętuje Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka

Polskie Radio Dzieciom świętuje Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka

Black Friday – co warto kupić do swojej szafy?
Materiał reklamowy

Black Friday – co warto kupić do swojej szafy?

Dezinformacja w sieci: nowe przepisy kontrolujące płatności kartą

Dezinformacja w sieci: nowe przepisy kontrolujące płatności kartą