Piłkarskie mecze Polaków i „M jak miłość” najdroższe w cenniku reklamowym TVP na marzec

W opublikowanej na marzec br. ofercie handlowej Biura Reklamy Telewizji Polskiej najwyższe ceny są przy transmisji meczów piłkarskiej reprezentacji Polski w TVP1 oraz przy serialu „M jak miłość” w TVP2.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Na 140 tys. zł netto (cena bez rabatów i VAT dla spotu 30-sek.) wyceniono reklamę przy towarzyskim meczu polskich piłkarzy z ekipą Ukrainy, który TVP1 będzie transmitować 31 marca br.  Cztery dni wcześniej Polacy zagrają z Finlandią. Wtedy spot kosztuje 114,5 tys. zł. Przy tym meczu biuro reklamy będzie prowadzić tzw. sprzedaż łączoną dla TVP1 i TVP Sport, obie stacje będą transmitować to spotkanie.

Telewizyjna Jedynka będzie też w marcu relacjonować zawody w skokach narciarskich. Maksymalna cena za spot przy takiej transmisji kosztuje 64 tys. zł.

11 i 18 marca br. widzowie TVP1 obejrzą 1/8 finału Ligi Mistrzów – zainteresowani reklamodawcy zapłacą za spot 50 tys. zł. Z kolei 4 marca br. transmitowany będzie półfinałowy mecz w ramach Pucharu Włoch w piłce nożnej – spot wyceniono tu na 25,2 tys. zł.

Marketerzy zainteresowani obecnością w bloku przy serialu „Ojciec Mateusz” zapłacą maksymalnie 33,4 tys. zł, a przy „Komisarzu Alexie” - 25,5 tys. zł. Stawka dla spot przy „Sprawie dla reportera” to 32,8 tys. zł.

Na reklamę przy „Sanatorium miłości” trzeba wydać 42,6 tys. zł, a przy show „To był rok” - 37,6 tys. zł.

Najdroższy spot przy „Wiadomościach” emitowany jest w sobotnie wieczory i kosztuje 48 tys. zł. Dla emisji w dni robocze cena nie przekracza 45,1 tys. zł.

Za spot przy serwisie sportowym trzeba zapłacić 29 tys. zł w niedziele i do 33,4 tys. zł w dni powszednie.Z kolei przy prognozie pogody ceny wynoszą: 52 tys. zł w niedzielny wieczór i do 42,9 tys. zł od poniedziałku do piątku.

W TVP2 tradycyjnie najdroższe reklamy emitowane są przy serialu „M jak miłość” i kosztują 88,2 tys. zł.  57,7 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy „Na dobre i na złe”, 56,3 tys. zł - przy serialu „O mnie się nie martw” w poniedziałkowe wieczory (nowy sezon od 2 marca br.).

55,2 tys. zł kosztuje reklama przy serialu „Echo serca” (we wtorki wieczorem od 3 marca br.). Stawka dla spotu przy „Barwach szczęścia” została ustalona na maksymalnie 51 tys. zł, a przy serialu „Na sygnale” -  na 48,8 tys. zł.

Od marca TVP2 pokazywać będzie show „Starvoice. Gwiazdy mają głos” - reklama przy nim kosztuje 31,6 tys. zł (piątkowe wieczory). W ramówce pojawi się też nowy sezon programu „Dance, dance,dance” - w soboty wieczorem. Spot przy nim kosztuje maksymalnie 39,7 tys. zł.

Wyniki finansowe TVP

Dyrektorzy i ich zastępcy w Telewizji Polskiej zarabiali średnio 21,8 tys. zł miesięcznie brutto, doradcy zarządu - 20,8 tys. zł, dziennikarze motywacyjni - 7,5 tys. zł, a ci honoraryjni - 12,2 tys. zł. Członkowie zarządu Jacek Kurski i Maciej Stanecki zainkasowali łącznie 811,8 tys. zł. Wiosną 2019 r. z zarządu spółki odwołano Macieja Staneckiego, a powołano Marzenę Paczuską i Mateusza Matyszkowicza.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"