TVP i TVN z najpopularniejszymi programami na Facebooku, „M jak miłość” i „Voice of Poland” przed „Szkołą” i „Kubą Wojewódzkim”

Wśród programów telewizyjnych cieszących się największą popularnością na Facebooku zdecydowany prym wiedzie TVN. W TOP 10 aż 6 pozycji należy do programów nadawanych przez tę stację, 3 do TVP, a 1 do Polsatu - wynika z danych NapoleonCat.

km
km
Udostępnij artykuł:
TVP i TVN z najpopularniejszymi programami na Facebooku, „M jak miłość” i „Voice of Poland” przed „Szkołą” i „Kubą Wojewódzkim”
M jak miłość

Na czele zestawienia znalazła się Martyna Wojciechowska. Mimo że nie jest to oficjalna strona programu „Kobieta na krańcu świata", to została umieszczona w rankingu ze względu na fakt, iż większość publikowanych na niej postów dotyczy właśnie tego programu.

Najbardziej lubianym serialem na Facebooku jest "M jak miłość" (TVP), z ponad 830 tys. fanów. Na trzecim miejscu znalazł się show "The Voice of Poland" (TVP).

Wśród najbardziej popularnych programów, show i seriali znalazły się również "Szkoła" (TVN), "Kuba Wojewódzki" (TVN), "Tylko muzyka" (Polsat), "Wiem, co jem" (TVN), "Top Model" (TVN), "Rodzinka.pl" (TVP) oraz "Dzień Dobry TVN" (TVN).

W ciągu ostatniego miesiąca największy procentowy przyrost fanów zanotowały strony "Top Model" (+3%), "The Voice of Poland" (+2%) oraz "Dzień Dobry TVN" (+2%).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta