Udział lidera, czyli stacji AXN w grupie 4+ wyniósł w styczniu br. 0,79 proc. i był o 12,2 proc. wyższy niż rok wcześniej. Na drugim miejscu znalazł się kanał TVP Seriale z wynikiem 0,55 proc., po rekordowym wzroście o 201 proc.
Trzecia była stacja Kino Polska, której wynik wzrósł o 16 proc. do 0,46 proc.
W grupie wiekowej 16-49 liderem także był AXN (0,99 proc. udziału, spadek o 9,1 proc.), drugi był Comedy Central (0,69 proc., wzrost o 18,6 proc.), natomiast na miejscu trzecim znalazł się kanał TVP Seriale (0,67 proc.), który był także liderem wzrostu (do góry o 274,4 proc.).
Wśród najchętniej oglądanych audycji w pierwszej dziesiątce najwięcej pozycji (sześć) ma AXN, najchętniej oglądany był serial “CSI: Kryminalne Zagadki Nowego Jorku” (444 tys. widzów).
Wszystkie dane Nielsen Audience Measuremnt dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.












