SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP szuka agencji mediowej do kampanii filmu "Kos"

Telewizja Polska wybiera w przetargu dom mediowy, który zajmie się obsługą mediową kampanii filmu “Kos” - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

„Kos”; fot. TVP„Kos”; fot. TVP

Film „Kos” o Tadeuszu Kościuszce, będący autorstwem producentów „Bożego Ciała” i „Żeby nie było śladów” trafi do kin 26 stycznia 2024 roku. W głównych rolach występują Bartosz Bielenia, Jacek Braciak i Robert Więckiewicz. Za dystrybucję obrazu odpowiada TVP.
 

Publiczny nadawca rozpoczął właśnie przetarg dotyczący zakupu mediów do kampanii reklamowej tego filmu. Wybrana agencja będzie realizować to zlecenie do 8 lutego 2024 roku. 

Kampania będzie realizowana w internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. 

O wyborze zwycięskiej agencji zdecyduje cena. 

Przetarg trwa do 22 grudnia br. 

Dołącz do dyskusji: TVP szuka agencji mediowej do kampanii filmu "Kos"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl