TVP, TVN i Polsat ze wspólnym badaniem exit poll od Ipsos

Firma Ipsos podczas najbliższych wyborów samorządowych zrealizuje badanie exit poll. Jego wyniki zaprezentowane zostaną na kanałach Telewizji Polskiej, TVN i Polsatu, które będą współfinansować sondaż - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

- Mogę potwierdzić, iż zrealizujemy badanie exit poll podczas najbliższych wyborów samorządowych. Więcej szczegółów podamy niebawem w komunikacie prasowym - mówi Wirtualnemedia.pl Paweł Predko, operations director w instytucie Ipsos.

Z naszych informacji wynika, że wyniki realizowanego w dniu 16 listopada br. badania zawierać będą dane o poparciu dla komitetów wyborczych w wyborach do sejmików wojewódzkich oraz informacje o wynikach kandydatów na prezydentów największych polskich miast. Wyniki sondażowe zostaną zaprezentowane w dniu wyborów o godz. 21.00 na antenach kanałów TVP1, TVP Info, TVN24 i Polsat News.

W czasie tegorocznych wyborów do Parlamentu Europejskiego Ipsos zrealizował wspólne badanie exit poll dla TVP i TVN. - Jesteśmy z pracy tej firmy zadowoleni, sprawdzili się jako specjaliści - mówi nam osoba z TVP. Telewizja Polsat wówczas nie zdecydowała się na współfinansowanie wyborczego sondażu, ani nie zamówiła badania samodzielnie (więcej na ten temat).

Wiadomo już, że wieczór wyborczy w TVP1 rozpocznie się o 20.55 i potrwa do 22.00. Nadawany będzie równolegle w TVP Info. Nie ma jeszcze ostatecznej decyzji, kto poprowadzi program. Nieznane są też szczegóły wieczorów wyborczych szykowanych przez TVN24 i Polsat News.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały