TVP, TVN i Polsat ze wspólnym badaniem exit poll od Ipsos

Firma Ipsos podczas najbliższych wyborów samorządowych zrealizuje badanie exit poll. Jego wyniki zaprezentowane zostaną na kanałach Telewizji Polskiej, TVN i Polsatu, które będą współfinansować sondaż - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

- Mogę potwierdzić, iż zrealizujemy badanie exit poll podczas najbliższych wyborów samorządowych. Więcej szczegółów podamy niebawem w komunikacie prasowym - mówi Wirtualnemedia.pl Paweł Predko, operations director w instytucie Ipsos.

Z naszych informacji wynika, że wyniki realizowanego w dniu 16 listopada br. badania zawierać będą dane o poparciu dla komitetów wyborczych w wyborach do sejmików wojewódzkich oraz informacje o wynikach kandydatów na prezydentów największych polskich miast. Wyniki sondażowe zostaną zaprezentowane w dniu wyborów o godz. 21.00 na antenach kanałów TVP1, TVP Info, TVN24 i Polsat News.

W czasie tegorocznych wyborów do Parlamentu Europejskiego Ipsos zrealizował wspólne badanie exit poll dla TVP i TVN. - Jesteśmy z pracy tej firmy zadowoleni, sprawdzili się jako specjaliści - mówi nam osoba z TVP. Telewizja Polsat wówczas nie zdecydowała się na współfinansowanie wyborczego sondażu, ani nie zamówiła badania samodzielnie (więcej na ten temat).

Wiadomo już, że wieczór wyborczy w TVP1 rozpocznie się o 20.55 i potrwa do 22.00. Nadawany będzie równolegle w TVP Info. Nie ma jeszcze ostatecznej decyzji, kto poprowadzi program. Nieznane są też szczegóły wieczorów wyborczych szykowanych przez TVN24 i Polsat News.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii